Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Κάμπος Ικαρίας

΄Οσα άστρα έχει ο ουρανός κι όλοι οι γαλαξίες,
τόση Αγάπη έχω κι εγώ με σ' στη καρδιά κρυμμένη,
πάντα για 'σε, μόνο για σένα Φως Μου,
το πρόσωπό σου Μάτια Μου στα φυλλοκάρδια μου
πολύ καλά γραμμένη, στα βάθη φυλαγμένη.

Κι αν με ξεχάσεις μια φορά, κι ακόμη άλλη μια
χίλιες ακόμη μ' αρνηθείς, χίλιες με λησμονήσεις,
με ανοιχτή την αγκαλιά μου, εσέ προσμένω
για να΄ρθεις, μια νύχτα εμένα για να βρεις.

Νύχτα για 'με μυστήριο, για σένα ένα μαρτύριο.
Ο ουρανός ολοφώτιστος, με αστέρια στολισμένος,
οι γαλαξίες κατέβηκαν στη γης και λάμπουν ολόγυρά σου.

Πόσο Φως με σ' στη βαθιά τη νύχτα Θεέ Μου,
κι η τρελή η αστροφεγγιά μεσ΄στα γαλάζια τα νερά
της Θάλασσας της Νικ αριάς, παντού να καθρεφτίζεται
χορεύοντας αγκαλιαστά, χέρι με χέρι, σφιχτά πάνω
στους ώμους ΄Ολων Μας, τον Ικαριώτικο χορό,
στου Κάμπου το Μπαλκόνι..

Δεν υπάρχουν σχόλια: