Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

...Μία νύχτα .. μόνο...



...Μία νύχτα .. μόνο... {στίχοι: Γιούλη Τσουρεκά}

Ονειρευόμουν μόνο μιά νύχτα μαζί σου
ατελείωτη, ασυμβίβαστη, σαν ευθεία γραμμή
όχι γραμμή καρδιογραφήματος..
γραμμή Ζωής, δίχως .. Ολοκλήρωση..

Να παλεύουμε κι οι Δυό σαν τ΄άγρια
θεριά της Ζούγκλας..
Να μην υπάρχει Νικητής και Ηττημένος..
Κανένας από τους δυό μας τελειωμένος..
Ούτε Εσύ ..ούτε Εγώ από του Οργασμού
την Ηδονή ..ικανοποιημένος...

Τι ν΄αδράξουμε απ΄τα λίγα δευτερόλεπτα..
Το Πάθος Υπάρχει Μόνο Στην Ανυπαρξία
του κάθε δευτερόλεπτου.. του κάθε λεπτού..
της κάθε ώρας.. της κάθε μέρας που περνάει
Και Χάνεται διαρκώς στους Ηχηρούς Αναστεναγμούς
μιάς ικανοποιημένης ρεαλιστικής απομάκρυνσης
μιάς συστολικής ματαιόδοξης συνεύρεσης..

Δίχως Αύριο.. μα τι είναι είναι το Αύριο..
Το ξέρεις Εσύ;!
΄Οχι.. εγώ δεν το ξέρω..
Νοιώθω τη Δύναμη του Τώρα..
του Τώρα που σε Θέλω και δεν σ΄΄Εχω
..όχι πλάϊ μου.. δίπλα μου..

Να μου Κρατάς ΄Ολη Νύχτα το Χέρι..
όπως Εκείνη την ατέλειωτη Νύχτα
της Ευθείας Γραμμής.. Θυμάσαι ;!..
..που σαν αποκάναμε απ΄την εξάντληση
των δευτερόλεπτων που κύλησαν
πάνω στα κορμιά μας όλη μέρα ..
και μας βρήκε εκστασιασμένους η Αυγή..

Τρυφερά μου είπες..
΄Ελα ..ας κοιμηθούμε τώρα ..Ξημερώνει..
..Δεν θα΄ναι μία Νύχτα Μόνο..
Θάρθουν πολλές ακόμα.. ακόρεστες..
διψασμένες ..κι έχουμε ανεξάντλητους χυμούς
να τις σβήσουμε.. όλες.. μία προς μία.. ως το Τέλος..
Μα τι μάταιο.. τι .. ισοπεδωτικό για τον ΄Ερωτα..
.. Μία Νύχτα ... Φώτισε μόνο τον Κόσμο Μας.. ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια: