Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

..Το Απόλυτο Τίποτα...



..Το Απόλυτο Τίποτα.. {στίχοι: Γιούλη Τσουρεκά}

Δάκρυα ..δάκρυα ..λυτρωτικά δάκρυα..
κυλούν απ΄τα μάτια μου μέρες τώρα..
νύχτες λευκές, κενές, ατέλειωτες..
για να ξεπλύνουν τις ζοφερές σκέψεις..
που μου πρόσφερες Εσύ..
Αντίδωρο αγάπης, ελπίδας, ζωής
σου εμφύσησα με πίστη και λατρεία..
..χαζομάρα μου.. αιθεροβάμων εγώ..
εύκολα πιστεύω... δίχως να το πολυσκεφτώ..
ενώ καταλαβαίνω..... όχι γιατί είμαι
έξυπνη... αλλά απογοητευμένη..
΄Ελλειψη .. όχι της στιγμής..
μα της απόλυτης σιωπής και μοναξιάς
των αισθημάτων, των συναισθημάτων,
των αισθήσεων..
που ενώ είναι απτές και υπαρκτές..
τις βιώνω, τις αισθάνομαι σε κάθε στιγμή
μιας αιώνιας απουσίας ..όταν χάνεις πια
την αίσθηση του χρόνου..
και δεν σε νοιάζει...
Σε κρίνουν οι "άλλοι".. κάποιοι Δήθεν..
που δείχνουν πως σε νοιάζονται...
σου απαντούν με Δέος;
Γιατί τόσα χρόνια "χαμένα";!
με μία επίπλαστη απορία στο βλέμμα τους..
σαν να σε .. απαξιώνουν...
βιάζονται ν΄αδράξουν αυτό το Κάτι..
Δεν έδειξα πως μου λείπει η στιγμιαία ηδονή..
έδειξα πως μου λείπει η ανθρώπινη επαφή..
Αυτή που κάνει Θόρυβο, με την Απόσταση..
.. μία διάσταση αδιανόητη, δίχως εξήγηση..
αδηφάγα είναι.. διψάει για παρεξήγηση...
Ρωτάς γιατί;.. Δεν υπάρχει απάντηση...
μην ψάχνεις άδικα μεσ΄στα σκουπίδια
άδειων ψυχών που γεμίζουν μόνο
με ψεύτικες ηδονές, άδειας πρόσχαιρης
ζωής δίχως ίχνος από αίσθημα..
Μην τις ζηλεύεις ....
είναι τόσο κούφιες, τόσο ρηχές..
μοιάζουν με τη γκόμενα..
που θέλει μόνο ν΄αποδείξει ..
έναν ..αγοραίο έρωτα επιφανειακό..
με τυμπανοκρουσίες και ιαχές...
Μετά τίποτα... το Απόλυτο Τίποτα..
Ψυχή άδεια, Ενέργεια μηδέν..
δεν υπάρχει ενέργεια, αν δεν την έχεις
αν δεν θέλεις, τι μπορείς να δώσεις;;
Τίποτα ... Το Απόλυτο Τίποτα..
Φως;; ποιος στέλνει Φως;;..
όταν μέσα σου υπάρχει σκοτάδι...
θέλεις, μπορείς, σκέφτεσαι το Φως..;
είναι ανύπαρκτη η ενέργεια για σένα,
για μένα.. για όλους..
Σκοτάδι λοιπόν... απέραντο..
βαθύ... τρομαχτικό.. απροσπέλαστο..
Μέσ΄στη ψυχή μου έχω ενέργεια
έχω φως.. σου το΄στειλα πολλές φορές..
πίσω το επέστρεψες .. σαν ένα πακέτο..
δίχως Παραλήπτη.. Παραλήπτης.. άγνωστος..
..αποστολέας... υπήρχε.... δεν υπάρχει πια..
"έφυγε"... ταξίδεψε.. μακρυά σου.. ίσως
και να πέθανε... Δεν ..ξέρεις γιατί;!
..Γιατί τον έδιωξες Εσύ...
..Γιατί ..ο αποστολέας σου έχει ένα Πρόσωπο..
μα εσύ έχεις Δύο..
Το ΄Ενα το δικό σου .. δεν είναι Πρόσωπο...
Μα είναι Προσωπείο...
..Γι΄αυτό ... Λοιπόν.. ΑΝΤΙΟ.. ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια: