Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Καγκελόπορτα ...



Καγκελόπορτα.. {στίχοι : Γιούλη Τσουρεκά}

Μία τεράστια μαύρη καγκελόπορτα μπροστά μας..
κλείνει το δρόμο μας, τις σκέψεις, τις φαντασίες μας
και τα όνειρά μας...
Μα ποιος στ΄αλήθεια μπορεί να περιφράξει
τον ελεύθερο νου μας ;!
Το νου που ταξιδεύει, με κάθε μέσον..
περπατώντας, τρέχοντας, ακόμη και
στην Εθνική οδό με αυτοκίνητο..
150 χιλιόμετρα την ώρα...
με μηχανή Χάρλεϊ 200 ..και κάτι...
Τις φαντασίες της μέρας τις γήϊνες..
μα και τις υπερβατικές, τις ρεαλιστικές,
και τις αθεράπευτα, αφόρητα Ρομαντικές..
..οι τελευταίες είναι δικές μου...
γι΄αυτό κι οι φίλες της Καρδιάς μου..
με φωνάζουν... Πάστα Φλώρα...
..κι όσο για τις φαντασίες της νύχτας..
αυτές είναι ανείπωτες, υπερβολικές,
βουκολικές και αστικές.. σατυρικές, σεξιστικές,
έστω κι ακραία ερωτολάγνες... με το νου,
την όραση, την ακοή, την όσφρηση, την αφή,
την Γεύση των ασυγκράτητων, ατελείωτων φιλιών μας...
..κι αυτές τις νύχτες εγώ μεσ΄στο σκοτάδι..
να σε φαντασιώνομαι .. να λοιώνω ..
γιατί είσαι τόσο ΄Ομορφος..
κι εγώ η ..Εσωτερική Θεά σου..
Τα όνειρα.. ποιος χαληναγωγεί τα ΄Ονειρα;;
Κανείς δεν μπορεί αγάπη μου...
Ούτε θεός... ούτε ημίθεος... ούτε θνητός...
Κανείς....
Υπάρχεις μέσα σε όλα μου τα ΄Ονειρα...
Με όλες τις αποχρώσεις της Ζωγραφικής Παλέτας..
΄Ομορφέ μου θεέ.. Τίποτα δεν γίνεται στη Γη...
..γιατί τα ΄Ονειρά μας Ταξιδεύουν...
στον ΄Ολυμπο μέσα στις Ζωές των Δώδεκα Θεών..
σε ΄Ολες τις Θάλασσες του Πλανήτη..
Στις Θάλασσες που ..ξεπλένουν το μυαλό μας..
κάθε Νύχτα, που το εξαγνίζουν μετά την Ηδονή..
Τα ΄Ονειρά μας Ζουν μέσα σε ΄Ολα τα Λουλούδια
όλης της Οικουμένης...
στα Κόκκινα Λουλούδια... στα Τριαντάφυλλα
που κρύβονται επιτηδευμένα...
πίσω απ΄την σιδερένια Μαύρη Καγκελόπορτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: