Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Χρονογράφημα.. - Ελαφρόκαρδη κρίση....


Χρονογραφηματάκι ... για να σπάσει ..η ..κατήφλα..!!

Εγώ όταν αστειεύομαι λέω την αλήθεια. Είναι το πιο αστείο πράγμα στον Κόσμο!!
Ανάλαφρο συγγραφικό ύφος δεν σημαίνει αλαφρόμυαλη ή ελαφρόκαρδη κρίση. Σημαίνει απλώς απέχθεια της σοβαροφάνειας και της βλοσυρότητας.
Με απωθεί και με τρομάζει πάντα η σοβαροφάνεια ,γιατί προδίδει πενία πνεύματος, γιατί αποτελεί το τελευταίο καταφύγιο των ανεγκέφαλων.
Το χιούμορ είναι το ισχυρότερο τονωτικό του μυαλού και το λαμπρότερο λουλ

ούδι του ανθρώπινου πολιτισμού. Ιδιαίτερα όταν υπονομεύει συνειδητά τον ίδιο τον διακινητή του.

Η σοβαρότητα δεν αποκλείει το γέλιο. Δεν υπήρξε, άλλωστε, καμία αληθινά σοβαρή προσωπικότητα στην παγκόσμια ιστορία χωρίς χιούμορ.
Θα σας θυμήσω και την αφρικανική παροιμία: "το να είσαι σοβαρός είναι να μην είσαι και τόσο σοβαρός "

Αυτό που απεχθάνομαι στις ανθρώπινες σχέσεις είναι η ΄Ελλειψη Χιούμορ!!!! Καληνύχτα Μας ..Καλά Μας Ταξίδια.. Ουσιαστικά και Πετούμενα... Μην ..φοβάστε το αερόπλανο..που λέει ..μία φίλη μου.... Είναι το Ασφαλέστερο μεταφορικό μέσον.. Ααααχχχ... συνταξιούχα της Ολυμπιακής θα ήμουν ήδη 8 χρόνια τώρα και δεν θα είχα τον κάθε...βαυκαλισμένο ν΄ακούω ότι είμαστε.. όλοι ..εν δυνάμει απολυμένοι...! Ωραία .. στα ..παπάκια μας!!!! Του Εθνικού Κήπου Εννοώ Παίδες μου.. Που πήγε ο Νους σας;; Εξάλλου... εγώ είμαι ...συντηρητικούρα... αυστηρή ..και των ..ορίων... όταν βγω ...εκτός Ορίων... Με Πιάνει ..Δακτύλιος.. Που σημαίνει .. Ζήτω που Δεν Την Βάψαμε... γιατί στο κούτελο αναβοσβήνει φωτεινή πινακίδα: ...Παρακαλώ.. με ...πατήσατε.. ωωωω δεν πειράζει... Περάστε Εσείς..!! ..αλλά και πάλι Σας Αγαπάω ρε Μάγκες..!! Ωρέ Ντουβάρ και στο... Επανακούειν..!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: