Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Εσωτερικός Βυθός..



 Ο εσωτερικός βυθός μου .. {στίχοι : Γιούλη Τσουρεκά}

..Εχω μάτια γεμάτα αναμνήσεις.
Οπου κι αν στραφεί το βλέμμα,
σαν κάποιον που κοιτά μέσα από γυαλιά
μ' έναν λεκέ στο κρύσταλλο, ο κόσμος
εμφανίζει ένα μόνιμο γνώρισμα:
την εικόνα του προσώπου σου να μου χαμογελά.

Ετσι ζω έχοντας εμμονές
με το πρόσωπό σου, αφού κάθε πρόσωπο είναι δικό σου,

παρόμοιο σχεδόν, όμοιο
ως τη σύγχυση και τη συναφή έκφραση.

Χαιρετώ με έκπληξη τον διαβάτη
που δεν γνωρίζω, και μιλώ μόνος
στον δρόμο, ενώ βυθίζομαι σε μια θάλασσα
προσώπων που είναι ένα κι είναι το δικό σου..
Μόνο Δικό Σου.. Εκεί που ο Ουρανός συναντάει
Την Απέραντη Θάλασσά μου.... Μέσα μου... ΄Ησυχη...
Δίχως ..Κύματα... να πνίγομαι μέσα της με όλα τα
συναισθήματά μου... Κι ας Είμαι ..ένα ..Τίποτα.. ένα ..Μηδενικό..

Δεν υπάρχουν σχόλια: