Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Το βλέμμα σου ..


Το βλέμμα σου {στίχοι : Γιούλη Τσουρεκά}

..όπου κι αν κοιτάξω .. συναντάω το βλέμμα σου..
..να με διαπερνά σαν το ηλεκτρικό ρεύμα..
..όταν με τινάζει ψηλά, στον Ουρανό να πετάω..
να χάνομαι ανάμεσα στ΄Αστέρια και στους απέραντους
γαλαξίες των λευκών κηλίδων σου.. Μέσα στα χρώματα..
στο μπλε, στο πράσινο ...στο άσπρο... και όλα Μαζί...
να γεμίζουν την Ψυχή μου να ανατάσσομαι.. να βλέπω..
το Ουράνιο Τόξο... Να μένω ξάγρυπνη τις νύχτες..
να κερδίζω τις χαμένες ώρες .. να φαντάζομαι... πως Είσαι..

βουτηγμένος σαν μία Ζωγραφιά μέσα σε όλα τα Χρώματα..
..Να με βρίσκει το ξημέρωμα ..η Αυγή .. να Κοιτάζω μόνο
τα Μάτια Σου να μου μιλάνε... υγρά... κι έντονα.. με πάθος..
..με ένταση .. με συναισθήματα ανείπωτα... αισθαντικά.. μα..
κι αβέβαια συνάμα... Σα να Κοιτάς.. Μακρυά.. στο Πέλαγος..
των δικών μου ματιών που συναντάς ..δίχως να΄μαι κοντά σου..
...Με Τη Σκέψη Μονάχα.. Με την ΄Ελλειψη.. Με την Απουσία...
.. Και το Χαμόγελο σου... που τόσο με συνεπαίρνει .. κι όταν
γελάς Εσύ... Χαμογελάει όλος ο Κόσμος γύρω μου... κι ας είναι..
σήμερα 8 του Σεπτέμβρη... 21ος αιώνας ..δύσκολος.. ανελέητος..
..κι Εσύ τρέχεις, κοιτάς, χαμογελάς... κι εγώ σε περιμένω..
με τα μάτια στο ΄Απειρο.. στην ΄Αβυσσο των ρημαγμένων
στιγμών μου μετά την Απόλυτη Ευτυχία που με πλημμυρίζει
αναπολώντας το βλέμμα.. το χαμόγελο... το ΄Αγγιγμά σου ..
Ψυχή μου..... ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια: