Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Στη Χάση του Φεγγαριού...


Στη Χάση του Φεγγαριού... {στίχοι: Γιούλη Τσουρεκά}

--΄Ενα μεγάλο Ευχαριστώ για την αγαπημένη μου φίλη Μαίρη Γραμματικάκη, ..που με ενέπνευσε.. Σε Ευχαριστώ Μαίρη μου..!

Καληνύχτα Φεγγάρι μου..
μέσα στη σιγαλιά της νύχτας
που μ΄επισκέφθηκε κι απόψε
νωρίς το σούρουπο
μετά από ένα γελαστό μα

κουρασμένο απόγευμα..
σε αγαπάω πιο πολύ..
σαν πέφτει η πελώρια
μοναχική νύχτα με την άχλη της..
Καληνύχτα Αστέρι μου..
που λάμπεις κάθε που΄ρχεται
το δείλι..
κάτω απ΄τη παλιά λάμπα
του κλασικού από ξύλο καρυδιάς
γραφείου σου..
να γράφεις, να σβήνεις και ξανά..
σα να βιάζεσαι με΄μιας..
να ξαναχτίσεις τον Κόσμο Μας..
Καληνύχτα Αγάπη μου..
και μόνο μέσα απ΄τα ανάκατα,
απρόβλεπτα, απρόσμενα κι
ανείπωτα όνειρά σου .. τον Χτίζεις..
γιατί τον Ονειρεύεσαι, τον Γεύεσαι,
τον Αγγίζεις, Τον Βλέπεις, Τον Ακούς,
Τον Μυρίζεις με μία μυρωδιά ιδιαίτερη..
σαν ένα παλιακό βαρύ ΄Αρωμα
που αναδύεται σ΄όλη τη Πόλη..
που ξεκινάει απ΄τη Μεγάλη Πλατεία..
Φθάνει από Βορρά ως Νότο..
Από Ανατολή .. ως Δύση..
Καληνύχτα Αυγερινέ Μου..
Ευτυχώς που μου δίνεις τον Ουρανό..
η Γη δεν υπάρχει πια για μένα..
..έχει συρθεί κάτω απ΄τα πόδια μου..
μ΄έχει εγκαταλείψει.. έχει εξαφανισθεί..
σε άλλον Γαλαξία...
Σε ευχαριστώ που μου Χαρίζεις τον
Ουρανό με τ΄΄Αστρα,
μέσα σε μιά Νυχτιά..
να΄μαι Κοντά σου.. στη μεγάλη Αγκάλη σου..
Μέσα στη Χάση του Φεγγαριού να΄μαι..
Καληνύχτα Απέραντε Γαλαξία της Καρδιάς μου..
Ερωτολατρεμένε Ουρανέ του Σύμπαντός μου.... <3

Δεν υπάρχουν σχόλια: