Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Κινούμενη ΄Αμμος.....



Κινούμενη άμμος ... {στίχοι: Γιούλη Τσουρεκά}

Και να που φτάσαμε οι δυό μας αγάπη μου
σε μιά έρημη ακρογιαλιά
κοντά στην απέραντη γαλάζια θάλασσα
ήρεμη θάλασσα σήμερα..
μπουνάτσα..
ακρογιαλιά με άμμο..

΄Ελα αγάπη μου κοντά μου..
πιάσε μου το χέρι ..
μην φοβάσαι .. γιατί,
αν στ΄αλήθεια φοβάσαι..
τότε δεν αγαπάς...

Κοίτα γλυκειά μου αγάπη
τα καταφέραμε κι ήρθαμε
ως Εδώ...
τόσο πολύ μακρυά απ΄το Κόσμο..
σε μιάν απέραντη από άμμο ακρογιαλιά,

Μαζί, πιασμένοι σφιχτά
από το ένα χέρι μας ...
το Αριστερό Καλέ μου.. Ακριβέ μου Εσύ..
και με το δεξί, με ένα ραβδί στην ΄Αμμο
να χαράξουμε τα συναισθήματά μας...

Πως σ΄αγαπώ και μ΄αγαπάς
πως ανταμώνουμε μονάχα στα΄Ονειρά μας..
..έλα Καλέ μου .. γράψε Εσύ πρώτα..
όπως προχθές Εκεί στη Λεωφόρο..
που μου είπες πως μ΄αγαπάς πολύ..

Γράψτο στην άμμο και δεν θα σβηστεί...
..έλα μην φοβάσαι ...
Αποκαλύπτομαι μπρος στα μάτια σου
και γονατίζω στην ακρογιαλιά..

Κρατάω σφιχτά τ΄ένα σου χέρι
και με τ΄άλλο, κρατώντας το ραβδάκι μου
γράφω στην ΄Αμμο τ΄όνομά σου ..
να έτσι ..δες πως σχηματίζονται οι γραμμές..

Δες, δες.. μία κι άλλη μία σαν... θαρρείς
τεθλασμένη αγωνία...
και με μεγάλα γράμματα στην άμμο
γράφω : Σε Αγαπώ...

΄Αλλαξε ξάφνου ο καιρός..
άρχισε να φυσάει αέρας δυνατός..
έχασε η θάλασσα το γαλάζιο
την ηρεμία, τη μπουνάτσα.. χάθηκαν..

΄Ολα χάθηκαν αγάπη μου μεμιάς..
Αέρας, βροχή, κύμα στο κύμα..
Καταιγίδα η ψυχή μου..
βγήκα μπροστά απ΄τη Θάλασσα,
άνοιξα τα χέρια μου
άπλωσα το κορμί μου
πάνω στην απέραντη ΄Αμμο..
Να μην σβηστούν τα γράμματα..
κι ΄Ορκοι μας Αγάπη μου...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: