Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

..Υγρή Καρδιά...



Υγρή Καρδιά.. {στίχοι : Γιούλη Τσουρεκά}

... μόνη πάλι απόψε .. κλεισμένη ..
στο κυγκλίδωμα της ψυχής μου..
που δεν είναι εγκλωβισμένη..
απελευθερωμένη, Ελεύθερη είναι..
σα το νου μου.. Ανοιχτή κι Ελεύθερη..
ξεπεταρίζει σα το μικρό πουλί ..
που μόλις αρχίζει ν΄ανοίγει τα φτερά του..
... έξω βρέχει πολύ.. καταιγίδα..
βρέχει και μέσα εδώ.. Μέσα μου βρέχει..
Καταρράκτες..
Καταιγίδα η αλώβητη ψυχή μου..
που ποτέ δεν ησυχάζει ..
Αναστατώνεται και τρέμει σα..
το σπουργιτάκι στο περβάζι...
Το χαζεύω μέσα απ΄το νοτισμένο τζάμι..
και ψυθιρίζω .. Σε αγαπάω .. γλυκό
μου διαβατάρικο πουλάκι και μου λείπεις..
..εκείνο πέταξε .. στο απέναντι παράθυρο..
του ξένου σπιτιού... Μα, στ΄αλήθεια..
ποιος μένει απέναντι;;
..θα του ρίξουν λίγα ..ψιχουλάκια Αγάπης
στο περβάζι ;! ..
Φοβάμαι μην μείνει μονάχο, νηστικό..
..έτσι φώναξα δυνατά.. μέσα απ΄το τζάμι..
΄Ελα εδώ κοντά μου.. Δεν θα σ΄αφήσω..
σε θέλω σπουργιτάκι μου και σε αγαπάω..
έτσι όπως είσαι ..Μην Αλλάξεις.. ΄Οπως
είσαι ξεπεταρούδικο σε αγαπάω.. θυμάσαι
.. έτσι δεν πρωτόρθες και μ΄επισκέφτηκες..
.. και πέταξες, ήρθες στο περβάζι του Παραθύρου μου..
Τι απρόσμενο, απρόβλεπτο, απρόοπτο για μένα...
κι έκανα χαρές σα μικρό παιδί .. που περιμένει ..
..ένα Δώρο... Εσύ είσαι το Δώρο της ζωής μου...
Πάνω στο νοτισμένο, υγραμένο τζάμι, ζωγράφισα
μιά Καρδιά της Αγάπης.. είναι για Σένα Σπουργίτι μου
..πολυαγαπημένο.. εμφύσησέ τη.. δώσ΄της Ζωή ..
να μην εξατμιστεί...
..Μία Καρδιά και για τους Δυό Μας .. Ζωντανή..
όχι σα ζωγραφιά στο τζάμι αγάπη μου.. γιατί..
απλά, Δεν Θέλω να Χαθεί.... ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια: