Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

΄Αστρο μου ... Εσύ.....



΄Αστρο μου ..Εσύ.. {στίχοι: Γιούλη Τσουρεκά}

΄Αστρο μου, που λάμπεις ψηλά στον ουρανό..
μοναδικό μου άστρο, λαμπρό, παντοτινό..
έλα και φώτισέ με... δώσ΄μου φως απ΄το φως σου..
ετερόφωτη είμαι δίχως εσένα Αστέρι μου...
Κάτω απ΄τον ίδιο γαλαξία κι οι δυό..
κάτοικοι ενός πλανήτη.. ίδιας γης.. ίδιας χώρας..

΄Αστρο μου γλυκό, λαμπερό .. σε χάνω..
φοβάμαι προς... ώρας...
Μα σαν ψηλά κοιτώ στον Ουρανό..
..όχι δεν έχεις χαθεί.. Να, με Κοιτάς και Λάμπεις..
.. βγήκα στο μπαλκόνι μου να σε Θαυμάσω και..
να σου πω μιά Καληνύχτα.. με φιλί .. Παντοτινή..

Καληνύχτα ΄Αστρο μου...
Αγαπάω τις Μεγάλες, Απέραντες Νύχτες..
γιατί σ΄αντικρύζω...
΄Ολη τη μέρα ..εξαφανίζεσαι.. αλλάζεις γαλαξία..
αλλάζεις προορισμό...

Κι εγώ η τρελή, τη νύχτα βρίσκω προσανατολισμό
απ΄την εκθαμφωτική σου Λάμψη ΄Αστρο μου
Μοναδικό, Αυτόφωτο, Απέραντο...

Είσαι η Γη Μου..
..η Μέρα κι η Νύχτα μου, που περπατάω
αμέριμνη, στον απέραντο Κόσμο της Μοναξιάς μου..
..Μην Ξημερώσεις ΄Αστρο μου...
Καληνύχτα ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: