Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

΄Αγνωστες Διαδρομές.....


΄Αγνωστες Διαδρομές {Στίχοι : Γιούλη Τσουρεκά}

΄Αγνωστες Διαδρομές σ΄άγνωστες Πόλεις..
άγνωστες διαδρομές σ΄άγνωστα μέρη..
μακρινά, απρόσιτα, απροσπέλαστα..
άγνωστες διαδρομές του Νου που 
αλλοτριώθηκε...
της αβύσσου της Ψυχής που χάθηκε
ένα βράδυ, έρημη και μόνη.. 
σε ένα άγνωστο μικρό, αδιέξοδο
στενό σοκάκι.. κάπου στο Κέντρο..
αδιέξοδο..

Εκεί που γίνεται η ανταλλαγή
της άσπρης σκόνης που τελειώνει και
σκοτώνει τις αδιέξοδες καρδιές...
που απουσιάζουν απ΄το Κόσμο..
που κρύβονται πίσω από τις
ερμητικά κλειστές πόρτες..
στο αδιέξοδο.. εκεί που μου πρότεινες
να ξεσκίσω τη ψυχή μου, να πουλήσω
το Νου μου και να πετάξω το σώμα μου
στα άγνωστα, άγρια σκυλιά του μυαλού σου..

΄Αγνωστες διαδρομές της Καρδιάς μου
που φτερούγιζε με δυνατό ΄Ερωτα..
με ανάμεικτα συναισθήματα,
σαν σε περίμενα τα ατελείωτα,
μοναχικά βράδια, πίσω απ΄τη
κλειστή, βαριά, ξύλινη πόρτα..
΄Αγνωστες, αδιέξοδες διαδρομές της
Ζωής σου, που μάταια ανιχνεύεις,
που παιδεύεις, που πετάς και
που σκοτώνεις, που αγαπάς ..
αν αγαπάς.. ποιος είν΄ τάχα
ο τρόπος της αγάπης σου...

΄Οταν στις άγνωστες διαδρομές
του χαμένου σου μυαλού σε
μία νύχτα τη ζωή μου ξεπουλάς..
μία ανταλλαγή φαντασιώνεσαι
μεμιάς μετουσιώνεσαι και μένα
την αιώνια Ερωμένη σου πουλάς..
σα Πόρνη .. μιας πεντάρας..
κι ούτε τόσο...
Μέσ΄στα στενά με παρατάς,
στις άγνωστες διαδρομές,
στου βρώμικου μυαλού σου τη νοθεία..
και στης ψυχής μου
την απρόβλεπτη τη βία.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: