Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Το βλέμμα .....



Το βλέμμα .. {Στίχοι: Γιούλη Τσουρεκά}

Στο βλέμμα μου είναι πάντα 
στο δικό σου βλέμμα..
ακόμη κι όταν λείπεις...
είσαι απών και παρών μαγικά 
στη ζωή μου τη μικρή κι απόμερη..

Σου΄δειξα τα Αστέρια μόνο 
με το Βλέμμα μου..
κι εσύ απορημένος με το
βαθύ σου βλέμμα επέμενες
να ολοκληρώσω την
παθιασμένη ορμή μου και
πέρασες τα Αστέρια
για Πυγολαμπίδες;;

Σε κοιτούσα με το βλέμμα μου
το διαπεραστικό, σε μαγνητίζω..
με κοιτούσες κι εσύ ίσια,
βαθιά στο βλέμμα,
συναντιόνταν για καιρό
μόνο τα βλέμματά μας..
κι εσύ δεν είχες ποτέ χρόνο
να σηκώσεις τα μάτια σου
στον Ουρανό, να δεις τα Αστέρια..

Αγάπη μου, χαιρέτα με καλύτερα
με τα Μάτια Σου,
απεχθάνομαι τις χειραψίες.
Τις περισσότερες φορές μία χειραψία
είναι η αρχή μιας λαβής...
Ζίου Ζίτσου......
Σου θυμίζει κάτι πολύ πρόσφατο
λοιπόν το βαθύ μου βλέμμα;;...
Με ολοκλήρωσες σε ένα
γελαστό απόγευμα...
με ένα σου βλέμμα .. κι εγώ
με μία ..λαβή .. Ζίου Ζίτσου.... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: