Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Χωρισμός σε φόντο ασπρόμαυρο....



Χωρισμός... σε φόντο ασπρόμαυρο ...{Στίχοι : Γιούλη Τσουρεκά}



Μου΄κλεψες τις πιο όμορφες στιγμές,
αυτές που σου χάρισα δίχως να τις μετρήσω
διεκδίκησες μερτικό από την ψυχή μου..
και το πήρες.. όχι γιατί το διεκδίκησες..
αλλά γιατί στο έδωσα δίχως σκέψη,
το ρισκάρισα, όχι για να "παίξω",
μα γιατί Αγάπησα.. και Αγαπώ, σημαίνει Δίνω..
δίχως να περιμένω τίποτα..
Πόσο ψεύτης είσαι, όταν μου ζητάς πίσω
να γυρίσω και να σου ζητήσω όλα εκείνα
που εσύ δεν μου έδωσες ποτέ..
δεν σκέφτηκες ποτέ..
δεν συναισθάνθηκες ποτέ... απλά,
γιατί θεώρησες πως είναι όλα ΄Ιδια..
Μου γυρνάς αδιάφορα τη πλάτη..
μεσ΄στο σκοτάδι με εγκαταλείπεις
σα ζητιάνα της κατάμαυρης
δίχως φεγγάρι νύχτας..
Γυρνώ τη πλάτη μου, όχι γιατί θέλω,
δεν έχω άλλη επιλογή..
Τι επιλογή μπορείς να έχεις ανάμεσα
σε ένα παγόβουνο και μία χιονοστιβάδα;!
Καμία....
Πλάτη με Πλάτη....
μία μεγάλη χειμωνιάτικη νύχτα,
δίχως φεγγάρι, δίχως άστρα...
νύχτα σκοτεινή συννεφιασμένη
παγερή, αγριεμένη.. κι αν
ξημερώσει η Αυγή..
Νύχτα πάλι θα΄ναι για μένα...
Αλκυονίδα Μέρα.. δεν υπάρχει..
Αλκυονίδα Μέρα Ζει κάτω απ΄
το Φως του ΄Ηλιου, σαν θέλει
να ζεστάνει κρύες καρδιές.. που
κι αν είναι Μόνες... έχουν πλοηγό τους
τις Ηλιόλουστες Αλκυονίδες Μέρες,
μεσ΄στο καταχείμωνο του Γενάρη..
Πλάτη με Πλάτη.. έφυγες... έφυγα...
δεν χωρίσαμε .. ζούμε.....
δίχως μίσος, δίχως κρίση....
με αγάπη κρυφή..
Χωρισμένοι στο λυκόφως
της αφώτιστης Νύχτας
της μεγάλης Λευκής Σιωπής και
των Λυγμών μας......
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: