Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Ουρανέ μου.....




Ουρανός.... {Στιίχοι : Γιούλη Τσουρεκά}

Ουρανέ μου απέραντε...
απεραντοσύνη στο Σύμπαν
η λατρεία μου για σένα
Ουρανέ μου...
Σε λατρεύω..
Μέγα το Μυστήριο σου...
που είναι η Αρχή και
που το Τέλος Σου....
Αγνοώ... κι αυτή είναι
η Μαγεία στο ΄Αγνωστο..
Στολίδια τα Σύννεφα σου
Τ΄απόβραδα...
Χρωματιστά βαμβάκια..
βιτρίνας Του Ουρανού
με πολύχρωμη, αισθαντική
διακόσμηση, μιας πλουμιστής,
πολύχρωμης παλέτας, ενός
τρελού, μα ονειροπόλου
ζωγράφου.. που εκστασιάζεται
στο απρόβλεπτο και αφοπλιστικό
παιχνίδι της χρωματιστής,
κινούμενης πολυχρωμίας στα
αέρινα, βαμβακερά σύννεφα σου..
Ουρανέ μου Εσύ...
Μήνυμα σου φέρνω με ένα Πουλί..
την Ακτή σου πλησιάζει..
Εκεί που ενώνεται η Θάλασσα..
με τα Σύννεφα και ανταμώνει
Εσένα Ουρανέ μου....
και το Γλαροπούλι Μου,
σου ψιθυρίζει ...
Είμαι Εδώ.. πάντα.. Εδώ..
Κοντά στην ανάσα σου
Πετάω Ουρανέ μου......
Μυστικό κρατάω το
Μήνυμά μου και με
το ράμφος μου.. Τσιμπάω..
τον Χορό σου...
από τα Χρωματιστά σου
σ΄απαλές αποχρώσεις
Σύννεφα σου....
Ουρανέ μου Εσύ....
τα Μυστικά μου...
κρατάω στο ράμφος μου,
σα πουλί Σιωπηλό......
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: