Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Χορεύω.......


Χορεύω.... {Γιούλη Τσουρεκά}

Χορεύω αιωρούμενη στο χάος
χορεύω με αέρινες κινήσεις 
χορεύω σαν οπτασία σε όνειρο
χορεύω στης γης το άπειρο..

Χορεύω τα πόδια μου 
είναι στον Αέρα..
δεν πατούν τη Γη..
Χορεύω και χάνομαι
στα ύψη, στο μεγάλο κενό..
χορεύω σε τεντωμένο σχοινί..

Χορεύω στο μεταίχμιο
της ζωής μου..
χορεύω στα όνειρά σου..
μαγεμένη απ΄τη θωριά σου..
χορεύω στο κίνδυνο..
γιατί μ΄αρέσει να προκαλώ
στις διαδηλώσεις τους ματατζήδες..
Χορεύω μπροστά τους Ροκ, ρέγγε,
Χορεύω στις σκαλωσιές των
αθηναϊκών νεοκλασικών διατηρητέων
σπιτιών για αναστήλωση ..

Χορεύω μόνη τα μεγάλα
χειμωνιάτικα βράδια
στα σκοτεινά πια κι έρημα
Πλακιώτικα Στενά...
Χορεύω για σένα στη φαντασία μου..
σου χορεύω κι εσύ μου τραβάς
για να ποζάρω στο Καφέ Σαντάν
της Βηρυτού... πριν γίνει..
...ισοπέδωση απ΄τον πόλεμό τους...

Χορεύω να σε προκαλώ για
να΄ρθεις επιτέλους να με βρεις
να χορεύω μόνο για σένα
κάποιο βράδυ, ένα
Τρελό Παθιασμένο Σουΐνγκ..
Χορεύω ..όπως Τότε ..που
ήταν σαν τώρα....

Χορεύω έξαλλο Σουΐνγκ σα
τη δεκαετία του ΄30 κι
Εσύ με φωτογραφίζεις με
Φωτογραφίες, αυτές, τις
Ασπρόμαυρες που Λατρεύω..
Χορεύω για σένα αγάπη μου..
Χορεύω.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: