Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

΄Αγγελε μου .. ΄Ελα μίαν ΄Ανοιξη...{Γιούλη Τσουρεκά}



΄Αγγελε μου .. ΄Ελα μίαν ΄Ανοιξη...{Γιούλη Τσουρεκά}

΄Αγγελε μου.. Εσύ έλα μίαν ΄Ανοιξη..
τότε που τα φύλλα των δέντρων 
στην Οργισμένη Φύση, παίρνουν
των ματιών το σμαραγδί το Χρώμα,
αυτό που με γήτεψες...
παίρνουν τη μορφή που τους δίνει
ο ανοιξιάτικος, αρωγός άνεμος..
΄Αγγελε μου, δέντρα μοναχικά,
απόμακρα, όνειρα μακρινά..
αλαργινά και στη μέση..
Εσύ ΄Αγγελε μου..
δέντρα στοχαστικά, που
μοιάζουν σα να σηκώνουν
στα κλαδιά τους, όλο το
βάρος των Ανθρώπων..
το βάρος και της Δικής σου Ψυχής
΄Αγγελε μου, που Είθε να βρει
Γαλήνη κι Ηρεμία..
΄Αγγελε μου, άκου με..
Σαν θα΄ρθει η ΄Ανοιξη, όλοι εμείς
οι Εκτεθειμένοι, στον ΄Ερωτα,
στην Αγάπη, στην Προσμονή,
θα φυτέψουμε Λουλούδια στις
ανοιχτές πληγές μας και ορθάνοιχτα
θα ανοίξουμε τις αγκαλιές μας,
να΄ρθουν σ΄αυτές να κάνουν
φωλιές τα Χελιδόνια..΄Αγγελέ Μου..
θα ξεχυθούμε στις εξοχές,
θα ξαπλώσουμε ανέμελοι κάτω
απ΄το βαρύ ίσκιο των Δέντρων Μας
και θα Ξαναγαπηθούμε..
Θα ανταλλάξουμε σφιχτές Αγκαλιές
΄Αγγελε μου, απ΄αυτές που Πονάνε
Πολύ, τόσο Πολύ που μας Κάνουν
να Κλαίμε .. με Λυγμούς.. Με Κραυγές..
΄Αγγελε μου.. θα ανταλλάξουμε
Φιλιά.. Πολλά Φιλιά ..
ώσπου να κοπεί η Ανάσα μας
σαν θα βραδιάζει.. ΄Αγγελε Μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: