Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Το Νήμα της Αγάπης... {Γιούλη Τσουρεκά}



Το Νήμα της Αγάπης... {Γιούλη Τσουρεκά}

Περιφέρομαι χρόνια τώρα γύρω 
απ΄το Νήμα της Αγάπης...
άλλοτε με συνοδοιπόρο κι 
άλλοτε μόνη σε μία μακριά διαδρομή..
Μην με ρωτάς αν κουράστηκα, όχι,
ούτε σώπασα, πάντα μιλάω 
για την Αγάπη.. 
την ξετυλίγω σιγά - σιγά,
να μην κοπεί το νήμα..
Δεν παραπατάω στο ξετύλιγμα
του νήματος της Αγάπης,
ούτε ματώνει η αντοχή μου..
η Αγάπη σου ζει μεσ΄ στη
Ψυχή μου, μεσ΄ στο Νου μου
κατοικεί.. το νήμα της Αγάπης μας..
Τι κι αν πληγώθηκα, σαν "πιάστηκε"
το νήμα στη παλάμη μου και μ΄έκοψε..
Το κατάλαβα πως, ναι, είμαι μόνη,
ίσως μόνος κι Εσύ σε τόση παγωνιά,
πως να καταφέρουμε ν΄αλλάξει κάτι,
αν δεν κρατήσουμε μαζί κι Δύο
το Νήμα της Αγάπης;!
Τα παιδικά μας όνειρα, είχαν το
χρώμα απ΄τις κόκκινες παπαρούνες,
όχι απ΄το πένθιμο χρώμα
των υακίνθων κι όμως.. χάσαμε το
κόκκινο νήμα της καρδιάς μας
στη πορεία..
Ξέρω πόσο πόνεσες, πόσο πόνεσα,
ένα έχω να σου πω με σιγουριά,
κρατώντας γερά το νήμα
της Αγάπης μας..
Θα σ΄αγαπώ για πάντα..
ήσουν, είσαι ο τελευταίος σταθμός
της ζωής μου...
Γι΄αυτό μαζί με το νήμα
της Αγάπης μας,
ας κρατήσουμε, ας φυλάξουμε,
σαν φυλακτό πολύτιμο
τον ήχο της σιωπής μας.. ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια: