Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Παραδομένη........



Παραδομένη.... {Γιούλη Τσουρεκά}

Παραδομένη στο τούνελ της μοναξιάς μου,
ήρθα κοντά σου αγαπημένη θάλασσα μάνα..
κυλίστηκα στην άμμο σου, πλύθηκα 
στο άγιο αλμυρό νερό σου κι εξαγνίστηκα..
Παραδομένη στην άμμο του Χειμώνα
με τα φύκια και δεν κρύωνα...
Δροσιζόμουν στην αλμύρα σου κι 
ως αργά το βράδυ έβλεπα τ΄άστρα και
φανταζόμουν τ΄ άστρα σα διαμάντια
που χύνονταν στο Σύμπαν κι
Επάνω μου, καθώς κυλιόμουν
παραδομένη στα νερά σου θάλασσά μου,
ξεπλένονταν η απείθαρχη μοναξιά μου.
Παραδομένη στα νερά σου τα γαλάζια,
στην αλμυρή μοσχοβολιά σου,
παραδομένη με μάτια κλειστά,
ονειρευόμουν τα αταξίδευτα καράβια
της Ουτοπίας μου...
Παραδομένη με το διάφανο άσπρο μου
φόρεμα με γιάτρεψες, με λύτρωσες,
εκεί που παραμόνευε ο κίνδυνος,
Παραδομένη, με πήρες,
με ταξίδεψες στα Πέλαγα σου..
Με Λύτρωσες...
Παραδομένη στο γαλάζιο
της Απεραντοσύνης σου...
στο Πράσινο των βάτων
του Βυθού σου....

Δεν υπάρχουν σχόλια: