Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Δρόμος στο Πουθενά.....



Δρόμος ... στο πουθενά... {Γιούλη Τσουρεκά}

Ανταμώσαμε στο δρόμο έτσι, απρόσμενα..
με κοίταξες με το βαθύ σου βλέμμα και 
μου είπες.. ναι, δε λέω πως δεν έχεις
δίκιο να πικραίνεσαι για εμάς.. 
ό,τι μας "χώρισαν" οι συγκυρίες..
πήραμε άλλους δρόμους ο καθένας μας..
το δρόμο που οδηγεί στο Πουθενά..
έχεις δίκιο αγάπη μου να πικραίνεσαι
για τη φρικαλέα εικόνα της Πόλης Μας..
για τα σκοτεινιασμένα, ανέκφραστα,
κατσουφιασμένα πρόσωπα των ανθρώπων..
Σαλτιμπάγκους γέμισε ο Κόσμος αγάπη μου,
που ξεπουλάνε μπιρ παρά το μέλλον μας,
στους βρώμικους πάγκους τους...
τους λερωμένους με μαύρο χρήμα..
πρόστυχο, άτιμο χρήμα..και χρυσό..
αργυραμοιβοί παντού σε κάθε γωνιά..
που να σταθούμε να μιλήσουμε
για την Αγάπη Μας;!
Γέμισε ο Τόπος μας Κατακτητές,
μεταμφιεσμένους τάχα σε ..σωτήρες...
Τι υποκρισία...!!
΄Εχεις δίκιο Αγάπη μου, δε λέω..
μπλοκάρει το μυαλό σου...
θολώνει ο Νους... πόσο ν΄αντέξει
τη δυστυχία σε κάθε γωνιά;
Νιώθω ντροπή αγάπη μου,
απόγνωση.. δεν ξέρω τι να κάνω..
ψάχνομαι ..πόσο υπεύθυνη είμαι
για το θρίλερ που βλέπουμε ..
ανέκφραστοι όλοι κι ούτε ένας μορφασμός;
Κάθε μέρα αγάπη μου, μας σερβίρουν
κονσέρβα αποφάσεις που διάλεξαν Αυτοί
για Εμάς.. Χωρίς Εμάς...
Ψάχνουν με κάθε τρόπο, κάθε μέθοδο
να μας απελάσουν απ΄την ίδια
τη Ψυχή μας.. να μας διώξουν
απ΄την ίδια τη ζωή μας...
Κράτα γερά, με δύναμη καλέ μου,
γιατί η Ζωή, ποτέ δεν περιφρόνησε
τους Αιώνιους Εραστές της.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: