Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Υπερβατική Αγάπη..... {Γιούλη Τσουρεκά}




Υπερβατική Αγάπη..... {Γιούλη Τσουρεκά}

Με κατακλύζει η υπερβατική Αγάπη,
με ξεπερνάει, είναι ανεξέλεγκτη, ανεξήγητη..
ξέρεις, την αγάπη, δεν την φωτογραφίζουμε,
την Ζωγραφίζουμε στα κατάβαθα της Ψυχής μας..
κι όταν η Ψυχή μας έχει χαρακιές, διαρρέουν
μέσα της, κάθε λογής άχρηστα αντικείμενα..
ενώ όταν η Ψυχή μας δεν έχει χαρακιές δεν
βρίσκει δρόμο να τρέξουν μέσα της αναλώσιμα
υλικά κι καημοί ανίκανων ανθρώπων..
΄Οσες φορές κι αν έτρεξα κοντά σε ανθρώπους,
νομίζοντας πως με φωνάζουν με τη Ψυχή τους,
με τη Σκέψη τους, τι περίεργο, ποτέ δεν μου
βγήκε σε καλό...
΄Επαιρνα πάντα τα ήδη δικά τους βαριά
προβλήματα, στην ίδια βαρυφορτωμένη
πλάτη μου, σηκώνοντας και το δικό τους
σταυρό του μαρτυρίου ανηφορίζοντας
ένα άγνωστο βουνό, δίχως να υπάρχει
πουθενά ούτε το δάσος των Ελαιών,
ούτε μία φανταστική ΄Οαση με μία
γάργαρη πηγή, που να με ξεδιψάσει,
να δροσιστώ για λίγο, να απαλύνω
τους πόνους της Ψυχής μου απ΄
το βάρος των ατελείωτων δεινών μου...
΄Ετσι έμαθα, πως σε κάθε Τέλος,
υπάρχει πάντα μία νέα Αρχή..
΄Ομως εγώ μιλάω κι αισθάνομαι την
άλλη Αγάπη.. αυτήν που συγκλονίζει,
που συνταράσσει..
την αφοπλιστική, την Υπερβατική Αγάπη...
Την αγάπη αυτή που ντύνει τη Ψυχή
με απαλό ύφασμα από βελούδο..
Την αγάπη, που διώχνει απ΄το Νου,
τις σκόρπιες σκέψεις... τις ζοφερές σκέψεις,
την αγάπη, που δίνει Δύναμη και Νόημα,
που καταφέρνει να σπάει το συρματόπλεγμα
του εαυτού σου....
Την Αγάπη αυτή, που δεν εκφράζεται μόνο
με τα Λόγια... παρά ξεχύνεται άπλετα
με την Αφή .. το Μαγικό ΄Αγγιγμα και
την Ανάσα...
Την Αγάπη αυτή που σε κάνει να νιώθεις,
πως, είναι κάποιοι άνθρωποι που "Λείπουν"
πολύ περισσότερο όταν είναι "Παρόντες"....
Μην φωτογραφίζεις λοιπόν καλέ μου την αγάπη..
Απλά, ζωγράφισε την με την χρωματιστή
παλέτα απ΄την Αγάπη της Ψυχής Σου....
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: