Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

΄Αδειες μέρες... {Γιούλη Τσουρεκά}



΄Αδειες μέρες... {Γιούλη Τσουρεκά}

΄Αδειες μέρες, άδειες νύχτες κυλούν 
απελπιστικά, βασανιστικά αργά 
μακρυά από σένα.. 
Πέρασαν τόσα χρόνια σα μία μέρα μόνο..
μία μέρα που δεν Ζήσαμε Μαζί...
άδεια μέρα, άδεια κενή νύχτα σκοτεινή,
δίχως άστρα, δίχως φεγγάρι στον ουρανό..
Βουλιάζω σαν τη πέτρα μέσα στο γαλάζιο
της Θάλασσας μου, τα καλοκαίρια που
δεν μας συνάντησαν μαζί,
σε μία έρημη ακρογιαλιά ν΄αγναντεύουμε
τον καυτό ήλιο της μέρας που κολυμπάει κι
αυτός στο βαθύ γαλάζιο, στο μεταίχμιο..
σαν μία ατελέσφορη σχέση...
μεταξύ του μεγάλου ουρανού και
της απέραντης θάλασσας των
απατηλών ονείρων μου...
Γυμνή τα βράδια στα όνειρά μου,
απλώνομαι στο κύμα και
σ΄αναζητώ...
Νύχτες καυτές, νύχτες με μπόρες,
άδειες μέρες γλιστράω στα
καυτά, παθιασμένα φιλιά σου,
οι αναμνήσεις με χαϊδεύουν γλυκά,
σαν τρελή η καρδιά μου χτυπάει,
χορεύει τανγκό, άδειες μου μέρες
νύχτες μου άδειες, περπατώ
κάθε νύχτα, στις τζαμαρίες των
κλειστών καταστημάτων κοιτώ
το οικτρό είδωλό μου και μεσ΄
στο μυαλό μου ψάχνω τον φταίχτη
που χάνω όλα αυτά που τόσο
πολύ στη ζωή μου Αγαπώ...
΄Αδειες Μέρες, ΄Αδειες Νύχτες
σβησμένα τ΄Αστέρια,
μία Αυλαία που πέφτει στου
χρόνου τη μοίρα κοιτάζω κι εγώ
να πιαστώ,
άδεια μου μέρα, άδεια μου νύχτα,
μέσα μου πάντα σα λιωμένο
χαρτάκι στη τσέπη μου εγώ σ΄αναζητώ... {Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: