Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Το δάκρυ.. {Γιούλη Τσουρεκά}


Το δάκρυ.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Κύλησε καυτό το δάκρυ μου,
απ΄το φύλλο του λουλουδιού
που είναι ανθισμένο πάντα 
στη πονεμένη ψυχή μου.
Ανθισμένη Ψυχή Κατακόκκινη,
δακρύζει, τι κι αν δεν το δείχνει..
μόνο τα μάτια δείχνουν το 
δάκρυ, κρυφά στις γωνιές
των μπαρ τα βράδια που
αναβλύζει μέσα μου ο ατμός.
Εκρηκτικές οι σιωπές μας,
τα πέταλα των λουλουδιών
γερά, ακμαία, ανθισμένα,
είναι ΄Ανοιξη στα μάγουλά μου,
είναι στεγνά, λευκά, παγερά αδιάφορα..
΄Οψη χλωμή, ωστόσο γλυκιά,
σαν το ροζ και το φούξια των
πολύχρωμων λουλουδιών της
ψυχής μου, που τρέχει και
στάζει το δάκρυ μου..
Είναι ΄Ανοιξη πάλι.. άλλη μία
΄Ανοιξη με καυτό δάκρυ να
στάζει στα πολύχρωμα λουλούδια
της ζωής που μ΄εκδικείται και
αντιστέκεται στη Θέα της ΄Ανοιξης,
δάκρυ σαν αστείρευτη πηγή στάζει
απ΄όλα τα άνθη του Κόσμου,
αυτή την ΄Ανοιξη,
η Ιστορία Επαναλαμβάνεται..
χτυπηθήκαμε απ΄τα γεγονότα,
μόνο δάκρυα έμειναν σα
χείμαρροι ρέουν στο ποτάμι
της αγιάτρευτης πληγής της
Ψυχής μου, λουλούδια παντού,
ψιλοβρέχει τ΄ανοιξιάτικα βράδια,
δάκρυα λουλουδιών μία ΄Ανοιξη
κι Εσύ να λείπεις.....{Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: