Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

΄Ισως...... {Γιούλη Τσουρεκά, Αθήνα 24 τ΄Απρίλη 2013}



΄Ισως...... {Γιούλη Τσουρεκά, Αθήνα 24 τ΄Απρίλη 2013}

΄Ισως σαν ήρθες στη ζωή μου
ήσουν ντυμένος στ΄άσπρα.. 
δεν θυμάμαι.. 
μετά, ίσως να φόρεσες στολή παραλλαγής..
να μην σε αναγνωρίζω,
μα θαρρείς δεν το κατάλαβα;!
΄Ισως να σκέφτηκα πως ήρθες μοναχά
κοντά μου για να με παραπλανήσεις,
να με αποπλανήσεις, σε οικτρά πλάνη
ξάφνου κοντά σου να βρεθώ
κι ας ήθελα, ας ήταν εξαπάτηση.....
έτσι είπα μέσα μου και φωναχτά,
κοντά Του, ναι, το είπα ας είμαι
κι ας γίνω συνεργός του στο κακό...
Τόσα χρόνια μόνο στο καλό ..
και τι κατάλαβες;! ..με ρώτησες
σαν τάχα ξαφνιασμένος, ανήξερος..
κι ενώ λάγνα στα μάτια σε κοιτούσα,
τη ψυχή μου λήστεψες κι έφυγες
δίχως λόγο, έτσι ξαφνικά, όπως
ασπροντυμένος ήρθες..
΄Ισως να ήτανε της μοίρας το γραφτό,
να Θέλω, να μην Αρνηθώ,
να Παρασυρθώ, στη πελώρια γεμάτη
λεπίδες και μαχαίρια κοφτερά αγκαλιά σου
να βρεθώ, να χαθώ, να πνιγώ σα ναυαγός
σε θάλασσα φουρτουνιασμένη.. Ναι..
΄Ισως να παραδόθηκα σε σένα αμαχητί
και να αφέθηκα σε κάθε προδομένο σου
Φιλί.. ΄Ισως...
΄Ισως τώρα πια τόσο μακρυά να ξεπουλήσεις
τα όνειρά μου σε ένα πάγκο
στο Κυριακάτικο Παζάρι...
΄Ισως... ΄Ισως... ΄Ισως...
΄Απειρα ΄Ισως ..... {Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: