Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Αποχωρισμός .... {Γιούλη Τσουρεκά}



Αποχωρισμός .... {Γιούλη Τσουρεκά}

Σε χρόνια παλιά
άδεια αγκαλιά
αποχωρισμός
σε σταθμό τραίνου 
τα μαλλιά μου 
μακρυά στη 
κάθε πνοή τ΄ανέμου.
Με φιλάς - σε φιλώ,
ανοιχτό το παράθυρό σου,
το τραίνο να σφυρίζει
στ΄ αυτιά μου φριχτά
κι εσύ μακρυά,
στη φωτιά, την αντάρα
ενός άνισου πολέμου μαθές,
και δεν ξέρεις, τι θες;!
Αποχωρισμός, τόσο ανελέητος,
παγερός ενώ ζει
ανάμεσά μας δυνατός ερωτισμός,
μα τι κρίμα
να νικάει ο αποχωρισμός..
Αποχωρισμός, θολά μάτια
φιλήδονα χείλη ζητούν
να φιλούν ξανά και ξανά
αχόρταγα φιλιά
στο σταθμό του αποχωρισμού,
της Αγάπης απόκρυφου
ορισμού της καρδιάς
ποιος τάχα ορίζει μεμιάς
δύο καρδιές να κοπούν
να χαθούν στο κενό.
Αποχωρισμός να μ΄ακούς
να σ΄ακούω στις ιαχές,
στις βροντές, στις ανίερες σιωπές,
στο πόλεμο της καρδιάς
υπερίσχυσα εγώ γιατί
ο ΄Ερωτας το Φόβο Νικά,
αποχωρισμός της Ψυχής μου
Κόκκινο Τραίνο μη φύγεις
ξανά σ΄αγαπώ,
μείνε εδώ, τον αποχωρισμό
σου δεν αντέχω, ξανά δεν βαστώ..
Αποχωρισμός Καρδιά μου κι
Αντίο για πάντα
το τραίνο είναι κόκκινο,
ο πόλεμος μαύρος,
ο ΄Ερωτας Πάθος,
τα μαλλιά μου μακρυά
χάδια ζητούν,
τα χείλη μου καυτά, υγρά ποθούν
μοναχά τα φλογερά τα φιλιά..
Αποχωρισμός Ψυχούλα Γλυκιά,
πονεμένο ένα αντίο
ψελλίζω στα χείλη τα στεγνά
τώρα πια,
φεύγω, ριγώ,
κοιτώντας από μακρυά το
Σταθμό που Μισώ.. και
πάλι ένα αντίο .... {Γ. Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: