Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Σκέψεις ..... {Γιούλη Τσουρεκά ~ 1/5/2013 ~ }



Σκέψεις ..... {Γιούλη Τσουρεκά ~ 1/5/2013 ~ }

Σκέψεις ατέλειωτες, 
αχανείς, ζοφερές, μα 
κι ευχάριστες,
σκέψεις, ιδέες, ιδεολογίες,
το πρωί κάτω απ΄
το καυτό ήλιο,
κόσμος πολύς,
κόκκινα λάβαρα,
ομιλίες δυναμικές,
ανάμεσα σε
φωνές και συνθήματα..
Κι εσύ Εκεί,
όπως πάντα
με το βλέμμα
στραμμένο στο ακραίο,
το αυθόρμητο, το παρορμητικό,
της στιγμής που
δεν πρέπει να χαθεί το
τόσο δα μικρό ψεγάδι.
Ψυχή βαθιά, άδειασε
με τις πολλές εικόνες
και συνάφειες της
ασυνεννοησίας του Κόσμου
θαρρείς νομίζεις πως
μονάχα Εσύ είσαι ευθύς..
Σκέψεις, λέξεις, λόγια,
χαμένα λόγια..
να΄ξερες πόσο ματαιοπονείς
σιωπώντας, αδιάφορος,
αγέλαστος, κι ενώ
σου μιλώ, σε ρωτώ
από μακρυά, σε κοιτώ,
σε θαρρώ, μα εσύ στο πουθενά,
επικεντρώνεσαι στον ΄Αγνωστο......
στο σουρεαλιστικό,
απάντηση δεν έχεις καμία,
πόσο εγωκεντρισμός
στην ουσία της περισυλλογής σου,
πόση αδιαφορία στην ιδεολογία
της στιγμής σου, της πρόσκαιρης
ανίερης ηδονής σου..
Σκέψεις δικές μου,
μόνο δικές μου,
στο σπίτι τώρα μόνη, έρημη,
σιωπηρή..
Σκέψεις μου λατρεμένες
σαν στέκομαι πίσω
απ΄τη κουρτίνα
στο ανοιχτό παράθυρο,
με τα τζάμια ανοιχτά, διάφανα με
τα παντζούρια ανύπαρκτα,
σκέψεις, που έσπασαν και
σκόρπισαν μέσα μου,
όπως αναποτελεσματικά,
κλασικά, σκόρπισε κι
άλλη μια ήσυχη Πρωτομαγιά,
με συγκατάβαση, συμβιβασμό,
επανάσταση καμία πια,
σαν το ψέμα σου, που
σάπιο άφησες να μυρίσει
φριχτά μέσα μου,
τη φετινή οργισμένη ΄Ανοιξη,
μέσα στις Σκέψεις μου,
μονάχη πάντα
πίσω απ΄το κλειστό
παράθυρο της ψυχής μου
που σαν σε σκέφτεται
ουρλιάζει.... {Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: