Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Αγαπημένο μου ημερολόγιο.. {Γιούλη Τσουρεκά 1/7/2013} Καλό Μήνα!!



Αγαπημένο μου ημερολόγιο.. {Γιούλη Τσουρεκά 1/7/2013} Καλό Μήνα!!

Μπήκαμε στο Καλοκαίρι κι όμως τίποτα δεν άλλαξε.. τι να αλλάξει θα μου πεις.. Τ΄άντερα ΄Ολου του Κόσμου κι εκτός χώρας, είναι δεμένα κόμπο, καθότι πολλά κι ατέλειωτα τα προβλήματα.. Το προφανές και το αυτονόητο να λέμε και να ξαναλέμε κι αυτό θέλει τόση δύναμη να το αντέξεις.. μία απίστευτη λογική που είναι η τρέλα των δυνατών καθώς είπε κι ο Ευγένιος Ιονέσκο. Είναι η συνάφεια, ο συνωστισμός τόσο απελπιστικά, πνιχτικά κοντά μας, θαρρείς και νοιώθω ξεβράκωτη στη μέση της Πλατείας κάτι φορές... Κι ο φασισμός ο άτιμος, καμουφλαρισμένος παντού θεριεύει ο θρασύδειλος, γίνεται θρεφτάρι και την αράζει σε πολλά λιμανάκια ... δήθεν ανυποψίαστος κι αδιάφορος ο Κόσμος που πνίγεται μέσα στα σκατά του ο καθένας, δεν αντέχεται τόση βρώμα και δυσωδία.. κι αναρωτιέσαι, ως που θα πάει αυτή η "σαβούρα";! Ούτε χωματερή δεν τη δέχεται, πόσο μάλλον αν θες να μείνεις "καθαρός" από το ..μαύρο που δεν είναι χρώμα είναι θάνατος.. θάνατος σου λέω είναι! ΄Εχω να πω πολλά για ό,τι μας επιβάλλεται μα θα τα κρατήσω και γι΄άλλη μέρα, γιατί, ένοχη ίσως είμαι και εγώ.. μέσα στους δήθεν, στους κάπως, στους εξπέρ ή και στους σούπερ... φσσσσσσστττττττ.!!! ...και η μαλακία μας να μην έχει ημερομηνία λήξεως;! Τι κατάρα κι αυτή;! ΄Ολα έχουν ημερομηνία λήξεως.. τα τρόφιμα, τα φάρμακα, ο ΄Ερωτας, το πένθος, αλλά η μαλακία.. Εκεί, ακλόνητη επιμένει σαν τη γαϊδούρα στον ανήφορο, μας ταλανίζει τις ζωές μας και κλείνει στρείδια τις ψυχές μας... Προσπαθώ απεγνωσμένα να μην κλείσω τη ψυχή μου σε καταγώγια, σε υπόγεια απελπισίας, σε απρόσιτο σημείο... Σφίγγω τα χέρια των ανθρώπων για να νοιώθω τους παλμούς τους, τον ιδρώτα απ΄τη κάψα του καλοκαιριού, την έγνοια για το Αύριο.. ΄Ορθιοι μόνο ΄Ορθιοι αντιμετωπίζουμε, επιβιώνουμε, προχωράμε στα δύσκολα.. κι ας μην ξεχνάμε να αφήνουμε τη πόρτα της Ψυχής Μας Ανοιχτή. Ανοιχτά Περάστε.. μόνο ας σεβόμαστε τις Ανοιχτές Ψυχές, ας μην ανοίγουμε κι άλλες πληγές... Υπάρχουν ήδη αρκετές.. και ίσως σε λίγο να μην έχουμε μήτε Ιώδιο... {Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: