Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Το Κλειδί.... {Γιούλη Τσουρεκά ~ 30 του Σεπτέμβρη...}



Το Κλειδί.... {Γιούλη Τσουρεκά ~ 30 του Σεπτέμβρη...}

Ήρθε ο καιρός να πάρεις το τιμόνι στο χέρι
το τιμόνι του πλοίου για το Μακρινό Ταξίδι..
Πέρασε κι άλλος μήνας κι έχεις χάσει το Κλειδί..
Ταξίδεψε με τα δικά σου άρμενα Καπετάνιε
της Καρδιάς μου, Μοναδικέ Μου, Ακριβέ μου.
Κι αν έχασες το Κλειδί Μας, κι αν έχασες όλα
τα Πρωινά της ζωής μας Αγκαλιά σφιχτή Μαζί,
κάθε μέρα είναι μία άλλη μέρα,
μία Νέα Ανατολή, μόνο που ξεχάστηκες καλέ μου,
έχασες το κλειδί...
Μη μου λυπάσαι αγάπη μου, δεν είναι και
προς θάνατο.. δεν θέλω να με δεις να κλαίω.
Το κλειδί είναι πάντα δικό σου.
Δώρο Ακριβό απ΄τη Ψυχή Μου,
στο έδωσα μαλαματένιο φυλαχτό
ν΄ανοίγεις τη Καρδιά μου
τα μοναχικά απογεύματα της κάθε μέρας..
Το Κλειδί σου για να ανοίγεις τη
κλειστή τη πόρτα μου τα δειλινά..
Να με παίρνεις αγκαλιά και να λιγώνομαι..
Να πάρω το Κλειδί Σου να το πετάξω
απ΄το Παράθυρό μου
για να μην μου φύγεις Ποτέ Πια...{Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: