Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Για τη Συρία, τους Φίλους μας Σύριους που αδικοχάνονται..{Γιούλη Τσουρεκά}



Για τη Συρία, τους Φίλους μας Σύριους που αδικοχάνονται..{Γιούλη Τσουρεκά}

Πολλές φορές έχω αναρωτηθεί αν υπάρχει αυτό που λέμε ..Θεός. Πολλές σκέψεις περνούν απ΄το μυαλό μου, φαντάζομαι ακόμη πως έρχεται κάποια αόρατη στιγμή που συναντώ το Θεό. Τότε, με τόλμη δράττομαι της ευκαιρίας να του κάνω την εξής απλή ερώτηση. Θεέ μου, έφτιαξες ένα απέραντο Σύμπαν, που για να δύναται να διατηρείται σε ισορροπία, μου είναι αδύνατον να κατανοήσω στο ελάχιστο δυνατόν, για ποιο λόγο στηρίζεται στον αλληλοσπαραγμό;! Χρόνια και χρόνια πέρασαν κι από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ως παιδούλα, έρχεται μία απροσδιόριστη λέξη στα αυτιά μου, στο νου μου που δεν καταλάβαινα τότε από τις συζητήσεις των μεγαλύτερων μου, των γονιών μου... "Βιετνάμ"..! Πάντα και παντού μαύρες τρύπες στο Σύμπαν που κατασπαράζουν εκατομμύρια αστέρια, καιόμενοι ήλιοι, καιόμενη Γη σαν τα βαρελότα, που είναι "Επικίνδυνα Παιχνίδια" και επινόηση των ανόητων ανθρώπων. Θεέ μου, δημιούργησες Μεγάλο Έργο Θαυμαστό, Μία Γη, μέσα στο τάχα μου ειρηνικό σου σύμπαν, που για να ισορροπήσουν τα διάφορα είδη, εφάρμοσες με τις ..ευλογίες σου, το απάνθρωπο ρητό : "Το μεγάλο ψάρι να τρώει το μικρό". Συγχώρεσε με, αν υπάρχεις Δείξε Το, διότι μου είναι Αδύνατον Να Σε Πιστέψω πως η Παντοδυναμία Σου επιτρέπει Τόση Αδικία στο Σύμπαν. Γ.Τ.-

Δεν υπάρχουν σχόλια: