Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Ουτοπία..... {Γιούλη Τσουρεκά}


Ουτοπία..... {Γιούλη Τσουρεκά}

Οι φίλοι μου με λένε ονειροπαρμένη
το παραδέχομαι πως, ναι είμαι
υπερβατικά πολύ.. στο έπακρον..
Νόμισα πολλές φορές, τι αστείο κι
ακόμα το νομίζω, πως με την Αγάπη μου
θα μεταμορφώσω το βάτραχο σε κύκνο..
Τι ουτοπία από μεριάς μου..
Κάθε μέρα που ξημερώνει
το συνειδητοποιώ γιατί πονάω
τόσο πολύ στα μάγουλα μου,
στο σώμα μου, απ΄τα χαστούκια σου
Ζωή με παραπλανάς ολότελα,
με χτυπάς αδιάκοπα με μια
βρεγμένη σανίδα.. ανελέητα ουρλιάζω
στους πόνους, μην πιστεύοντας την
πραγματικότητα, ζώντας την Ουτοπία..
Το τραγικό για μένα είναι, πως, όσο
με χτυπάς, άλλο τόσο κι εγώ πιστεύω
πως να να ο βάτραχος θα μεταμορφωθεί
σε Όμορφο Κατάλευκο Κύκνο..!!
Ουτοπία Μου, ούτε στα Παραμύθια
του Άντερσεν...!!!!! {Γ.Τ.~ 8/9/2013}

Δεν υπάρχουν σχόλια: