Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Σα Μαχητής.. {Γιούλη Τσουρεκά}


Σ΄αγάπησα όσο κανέναν άλλον.
Σα Μαχητή κι Οδηγό Ζωής, 
σαν Οδοιπόρο Μαχών σε Εξέλιξη.
Μάχεσαι και Μάχομαι.
Δεν ξαποσταίνω. 
Ανασαίνω μόνο γιατί υπάρχεις Εσύ.
Αν ξαποστάσεις απ΄τις μάχες σου,
αν θυμηθείς πόσο σ΄αγάπησα
έλα, σε περιμένω ν΄ανταμωθούμε
στα συρματοπλέγματα, εκεί που
χωρίζουν οι Μάρτυρες απ΄τους Εχθρούς.
Εκεί που θα κερδίσουμε τη μάχη.
Εκεί θα σε περιμένω.
Αν θυμηθείς πως σ΄αγαπώ αληθινά,
γιατί είσαι εσύ ξεχωριστός στη
δική μου καρδιά.
Από τις πολλές τις μάχες που δίνεις
καθημερινά, επίτρεψέ μου να σου πω
πως σου ξέφυγε μία λεξούλα..
Μαζί. Μαζί.
Είναι σαν ένα παιδικό παιχνίδι
που παίζαμε όταν ήμασταν
μικρά παιδιά ακόμη στις αλάνες.
Μαζί τη λένε τη λεξούλα αυτή
την μοναδική και μαγική.
Μην την ξεχάσεις, μην γοργά
την λησμονήσεις, μην βιαστείς
και την πετάξεις στο καλάθι
των αχρήστων σου.
Μαζί Καλέ Μου, Ακριβέ μου
Πολυαγαπημένε Λατρεμένε Μαχητή μου..
Μαζί.
Κι ίσως κάπου, κάποτε να σου χρειαστεί.
Σ΄αγαπώ πάντα πολύ. Σου στέλνω πολλά φιλιά..{Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: