Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Τσιγγάνα Ψυχή Μου.. {Γιούλη Τσουρεκά} ~ 15/12/2013


Τσιγγάνα Ψυχή Μου.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Τσιγγάνα Ψυχή Μου 
Ελεύθερη, Αληθινή..
Όπου Θέλεις Πας,
Όπου Αγαπάς, 
Αληθινά από Ψυχής Σου.
Παίζεις τη Κιθάρα Σου
και Τραγουδάς
Κάθε Ρυθμό στη
Χώρα μόνο της Καρδιάς
που Εσύ Γουστάρεις.
Ευτυχισμένη Ψυχή,
Ελεύθερη Ψυχή,
όποια τραγουδά και
παίζει τη Κιθάρα της σε
Κάθε Χώρα Της Γης,
Δίχως χρήμα,
Δίχως Γη.. γιατί...
Όπου Γης και Πατρίς
Γλυκέ Μου Απόλυτε Έρωτα.
Μην Σκεφτείς την άλλη μέρα
που θα είσαι τι θα πεις.
Με τόσο Αίμα που έχεις Δει,
η Αγάπη Μου Είναι Ποτάμι
με γάργαρο, καθάριο νερό,
μην φύγεις, μείνε
αιώνια να σου Τραγουδώ.
Θέλω Υπάρχει.
Μπορώ ..σχετικό.
Ποιος μπορεί στη τρέλα
του 24ώρου;!
Είναι Τόσο Λίγο Αγάπη Μου!
Πως μπορεί να Ολοκληρώσει
την Ιεροτελεστία των
Παθιάρικων, Ατελείωτων
Φιλιών Μας;;
Είμαι Κουρασμένη..
Δεν αντέχω να μιλάω
για την Αυτονόητη Αγάπη,
για τον Ολοκληρωμένο Έρωτα
που πηγάζει απ΄τα κύτταρά μου.
Αν δεν έρθεις Ποτέ,
Εσύ θα χάσεις κι
εγώ θα μαραζώσω..
Η Ζωή θα περάσει...
Στις Ψυχές Δεν Πιστεύω.
Στο Χρήμα Δεν Πιστεύω.
Τα Σάβανα Δεν Έχουν Τσέπες
Μονάκριβε Αγαπημένε Μου.
Σε Ερωτεύτηκα.
Σε Αγάπησα.
Σε Θέλω σα λυσσασμένη Ίαινα.
Στο Είπα.
Δεν Μπορείς.
Φοβάσαι..
Δεν ξέρω ακριβώς Τι και Γιατί.
Ο Χρόνος Περνάει.
Ο Χρόνος που Χάνεται.
Δεν είναι Μονάχα η Ηδονή.
Είναι το Άγγιγμα.
Νου. Ψυχής. Καρδιάς.
Ζωής. Κυττάρων. Είναι.
Φεύγεις.
Εγωισμός.
Μένω.
Γοητευμένη.
Απογοητευμένη.
Περνάς.
Χάνεσαι.
Περιμένω.
Ο Χρόνος στο διηνεκές...
Καθημερινότητα.
Καίγεσαι.
Καίγομαι.
Αναλώνεσαι.
Παθητική Εγώ.
Έτοιμη για Τρελό Έρωτα.
Μόνο Μαζί Σου.
Περιμένω.
Δεν Έρχεσαι.
Το Απόλυτο Τίποτα.
Αν Υπάρχουν ψυχές,
που Δεν το Πιστεύω,
Δεν Συνουσιάζονται
Παθιασμένα Αγάπη Μου,
Ούτε Λένε Λόγια Αληθινά.
Δεν Υπάρχουν Φιλοδοξίες Πια,
Ούτε Τραπεζικοί Λογαριασμοί΄.
Είσαι για Μία Υπέρβαση;;!
Δεν Είναι Θυσία Αγάπη Μου.
Είναι Αληθινή Ζωή.
Τίποτε Δεν Σου Ζητάω
Τσιγγάνα Ψυχή Μου,
Καρδιά Μου Μοναδική
Μόνο Αυτό που Ζητάς
Εσύ!!
Τρελό Παθιασμένο Έρωτα..
Λίγο πριν το θάνατο
που δεν αργεί......
Η Ζωή κυλάει σα
το νερό σε ορμητικό ποτάμι.
Τόσο Σύντομα..
Χάνουμε Πολύτιμο Χρόνο..
Σε Θέλω Απεγνωσμένα...
Φεύγω... Χάνομαι ...
Τσιγγάνα Ψυχή Μου..
είτε παίξεις Τζαζ,
είτε παίξεις Ροκ
με την Κιθάρα Σου,
δίχως τον
Μοναδικό Σου
Παθιασμένο Έρωτα..
Είμαι στ΄Αλήθεια
Φτωχή, Μονάχη, Ανέραστη..
Έχω Καρδιά που Πάλλεται
και Σε Περιμένει...
Εσύ Γιατί Λείπεις;;;!!! {Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: