Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Σα βραδιάζει.. {Γιούλη Τσουρεκά} ~17/12/2013 ~


Σα βραδιάζει.. {Γιούλη Τσουρεκά} ~17/12/2013 ~

Σα βραδιάζει επιταχύνω 
το βηματισμό μου,
ανοίγω το διασκελισμό μου.
Βιάζομαι.
Έρχομαι γρήγορα 
στο Καταφύγιό μου.
Είναι το μικρό το σπιτικό μου.
Κάθομαι στη πολυθρόνα
μπροστά στο παράθυρο
με κλεισμένες τις βαριές
μπροκάρ κουρτίνες.
Παίρνω με ευλάβεια
στα χέρια μου το
άλμπουμ με τις Φωτογραφίες.
Τις χαζεύω ώρες ατέλειωτες.
Χαϊδεύω με το βλέμμα μου
τη μορφή σου.
Στέκομαι σε κάθε μία χωριστά.
Σε χαζεύω αγάπη μου.
Σου χαμογελάω στο γλυκό,
αφοπλιστικό σου βλέμμα,
σου μιλάω στο χαμόγελό σου
που είναι Φωτεινό σα το
Χάραμα της Νέας Μέρας
σου χαμογελώ στο πρόσωπό σου
το κουρασμένο, μα και
τόσο εκφραστικό.
Σ΄αγκαλιάζω, σε φιλάω,
σ΄αναπολώ, σ΄αναζητώ,
σ΄επιθυμώ, σε ποθώ,
σε σκέφτομαι, σε ερωτεύομαι,
σε νοιάζομαι, σε αγαπάω ως
την Άκρη της Γης.
Δεν καταλαβαίνω πως έρχονται
Μεσάνυχτα κι εγώ ακόμη στην
ίδια θέση καθισμένη "Σου μιλάω",
"Σε χαϊδεύω", "Σε παρηγορώ"
απ΄τις έννοιες της ζωής μας,
της άδειας, της άχαρης.
Σα βραδιάζει, συντροφιά μου
μοναδική χαϊδεύοντας τις
φωτογραφίες σου με
παίρνει ιδεατά γλυκός
ο ύπνος στην αγκάλη σου
ως τ΄άλλο πρωί..
Νέα μέρα ξεκινά,
αναπολώντας τα χάδια
που δεν σου έδωσα
την αδυσώπητη νύχτα,
μα τα προσμένω γιατί,
ξέρω πως σαν βραδιάσει
κάποια μέρα θα΄ρθεις,
τους φόβους της Αγάπης
θα νικήσεις, θα μ΄αγκαλιάσεις,
θα με φιλήσεις,
δάκρυα χρυσά θα τρέξουν
απ΄τα μάτια μου
για να στολίσουν με
Φως τη Νύχτα
εκείνη που το άλμπουμ
θα μείνει μόνο στην άδεια
πολυθρόνα, μονάχα η
Κάμαρα Μας θα γεμίσει
Ανάσες, Αναπνοές,
Αποκαλύψεις Αγάπης Μαγικές.
Σα βραδιάσει ... {Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: