Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Αν Έρθεις Κάποτε.. {Γιούλη Τσουρεκά} ~ 18/12/2013 ~


Αν Έρθεις Κάποτε.. {Γιούλη Τσουρεκά} ~ 18/12/2013 ~

Χιλιάκριβε μου,
αν έρθεις κάποτε
είναι Υπέρβαση 
του "Εγώ Μας"
Θέλω να έρθεις
δυνατός, ακμαίος, 
θαρραλέος.
Περίσσιο να είναι
το Θάρρος σου,
Ατσάλι η Δύναμή Σου.
Καβαλάρης Αγέρωχος,
πάνω στο Ντορί Μας.
Στο Κόκκινο Περήφανο
Άλογο.
Θυμάσαι που μιλούσαμε
για ένα Άλογο Ορμητικό
και Εσύ Είσαι Πάντα ο
Γητευτής Του κι ο
Δικός μου Λατρεμένος
Γητευτής της Καρδιάς μου;
Αν έρθεις κάποτε
μην φύγεις.
Κι αν ακόμη η Γη
παγώσει ολάκερη.
Γίνει γυαλί κρυσταλλωμένο,
Σε Θέλω να Έρθεις Αγέρωχος,
Περήφανος, Καβάλα στο
Άλογό Μας.
Μην σκεφτείς ούτε τι Μέρα
θα΄ναι, ούτε τι Ώρα.
Έλα το γιόμα, το ηλιοβασίλεμα,
Έλα όποια Εποχή μέσα
στο Χωροχρόνο και
σε όποια Χώρα κι αν
βρισκόμαστε, αρκεί
Μαζί να Είμαστε
ώσπου να καούμε στην
Κόλαση του Έρωτά μας,
ώσπου να λιώσει από
Ηδονή το φθαρτό
Σαρκίο Μας.
Αν κάποτε έρθεις,
μην φύγεις ποτέ..
Σε έχω νοσταλγήσει
τόσο που φοβάμαι
μήπως σε δω έστω
με την άκρη του ματιού
μου, γίνεις Αγέρας,
Άνεμος Απρόσμενος,
που θα σαρώσεις
ό,τι ονειρεύτηκα Κοντά Σου.
Αν έρθεις κάποτε
μην ξαναφύγεις.
Η Αντοχή μου παραπαίει.
Σε περιμένω κι
αν έρθεις κάποτε ξανά
αγάπη μου, σε παρακαλώ,
μην ξεχάσεις με ένα σου χάδι,
μιά σου κίνηση γλυκιά,
τα μαλλιά να μου χαϊδέψεις,
απαλά, νωχελικά, να μου
ψιθυρίσεις γλυκά,
σήκωσε τα μαλλιά σου
απ΄το μέτωπο σου,
μην κρύβεις τα μάτια σου..
Ήρθα..
Πήρα τα "μαγνητικά σου κύματα"
Κι αφού ήρθα Τώρα Δα..
μην μου κλαις,
δεν θα φύγω Ποτέ Πια...
Όνειρο ήταν.. Αγάπη μου..
Λήθαργος... Υποσυνείδητο.
Φρούδες Ελπίδες..
Ευσεβείς Πόθοι..
Κι αν Έρθεις Κάποτε..{Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: