Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Εισιτήριο.. {Γιούλη Τσουρεκά}


Εισιτήριο.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Σ΄ακύρωσα σαν ένα 
εισιτήριο λεωφορείου
για μία στάση μόνο.
Σ΄ακύρωσα.
Μου "απαγόρευσα" 
το δάκρυ και το πόνο.
Σ΄ακύρωσα.
Τ΄αποφάσισα απόψε
τη νύχτα, μετά από
ένα χρόνο μύριων
βασάνων, οδυνηρών
πόνων ψυχής μου.
Σ΄ακύρωσα.
Μα δεν γινόταν άλλο..
σε συγχώρεσα, παρόλα
αυτά δεν πήγαινε άλλο..
Σ΄ακύρωσα.
Συγγνώμη ζητώ μα,
όχι από σένα..
μην γελιέσαι.
Σ΄ακύρωσα.
Από μένα, τον εαυτό μου
ζητώ τη συγγνώμη,
που πίστεψα
έναν άνθρωπο
τόσο "γεμάτο"..
Σ΄ακύρωσα,
μα και τόσο άδειο
από αγάπη,
τόσο ανασφαλή και
φοβισμένο.
"Επαγγελματίες" Αγάπης
δεν υπάρχουν.. λυπάμαι.
Σ΄ακύρωσα.
Μόνο Ερασιτέχνες.
Εραστές της Τέχνης,
αμετανόητοι Ρομαντικοί,
με Ψυχή και Έρωτα Αντάμα.
Σ΄ακύρωσα.
Σαν ένα εισιτήριο..
Μετρό, Τραίνου,
Τρόλεϊ, Τραμ..
Σ΄ακύρωσα.
Το Λεωφορείο πια
είναι δικό μου..
Κατάδικο μου.
Σ΄ακύρωσα.
Δεν είν΄το θέατρό μου,
είναι ένα κομμάτι καρδιάς
μου απ΄το καημό μου.
Σ΄ακύρωσα.
Δεν σ΄Αδίκησα.
Σ΄ακύρωσα,
για να μπω στο
Λεωφορείο με
το Κατάδικο μου Εισιτήριο.
Αδέσμευτη εγώ...
η ποταπή, η ασήμαντη,
η τίποτα, σ΄ακύρωσα..
Σ΄ακύρωσα και
το Λεωφορείο μου
με περιμένει στην
Αφετηρία..
Είναι ο Πόθος μου..
Σ΄ακύρωσα.
..μία άλλη .. Μπλανς..
Σ΄Ακύρωσα.. {Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: