Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Η Σιωπή μου προς απάντηση.. {Γιούλη Τσουρεκά}


Η Σιωπή μου προς απάντηση.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Σέβομαι τα γραφόμενα όλων των Συνοδοιπόρων μου. Αν κάτι δεν με εκφράζει δεν προσβάλλω. Πρόσφατα, ευγενικά παρακάλεσα να γράφουμε το Όνομα του Έργου του Κάθε Δημιουργού. Είναι Τιμή και προσωπική μας Αξιοπρέπεια. Γιατί Αξιοπρέπεια είναι η Ειλικρίνεια κι όχι τα "χτυπήματα κάτω από τη ζώνη και οι απειλές". Έχω βιώσει τόσα στη ζωή μου, που δεν φοβάμαι Τίποτα και Κανέναν. Όσο για τα γραφόμενά μου, αυτός είναι ο τρόπος έκφρασης των Αισθημάτων, των Συναισθημάτων μου, μέσα από τον ενδότερο εαυτό μου, τον ψυχισμό μου, τα βιώματά μου. Όποια - ος Συνοδοιπόρος δεν θέλει να τα διαβάζει, αν μη τι άλλο, ας μην χλευάζει, διότι το διαδίκτυο δεν είναι Πεζούλα για κουτσομπολιά, είναι Εποικοδομητικό Δίκτυο για τους Νοήμονες που αντιλαμβάνονται τη Σωστή Χρήση του. Σε ό,τι τώρα αφορά τα αισθήματα και τον τρόπο έκφρασης, επιτρέψτε μου, έχω το Αναφαίρετο Δικαίωμα να Πιστεύω ότι : “Η σχέση είναι μία Θάλασσα, άλλοτε με τρικυμία, άλλοτε ήρεμη και γαλήνια. Εμείς συμπλέουμε με τον σύντροφό μας. Αν θα βουλιάξουμε ή θα επιπλεύσουμε εξαρτάται αν είναι καλός ο καπετάνιος, που δεν είναι άλλος από τον εαυτό μας. Αν δεν μάθουμε να χειραγωγούμε τα πάθη μας, να εκφράζουμε τα συναισθήματα μας, όποια κι αν είναι αυτά, αν δεν ελέγχουμε τον θυμό μας, αν δεν αγαπάμε εμάς πρώτα, δεν θα δώσουμε αγάπη στον σύντροφό μας. Η αγάπη είναι ο θεμέλιος λίθος. Αυτή ξέρει να συγχωρεί και να υπομένει, να παρηγορεί, να θριαμβεύει. Μακάριοι αυτοί που αγάπησαν και αγαπήθηκαν έστω αν στο τέλος προδόθηκαν.”
~ Αισθάνομαι Άπειρα Τυχερή Που Το Έζησα και το Ζω μέσα στη Ψυχούλα μου, διότι απλά, το Νου και Τη Ψυχή Μας, δεν μπορεί να μας την "Κλέψει" Κανένας.... μα απολύτως Κανένας! Σας Ευχαριστώ για την κατανόηση. Απάνεμη Νύχτα. {Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: