Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Ραγίζω ..{Γιούλη Τσουρεκά}


Ραγίζω ..{Γιούλη Τσουρεκά}

Ραγίζω μεγαλώνοντας,
σπάω σε εκατομμύρια 
μόρια του εαυτού μου
που μοιραία φθείρεται 
με το χρόνο.
Τα σημάδια είναι εξωγενή.
Ευτυχώς.
Η Ψυχή μου παραμένει
αλώβητη, αντίθετα
από την καρδιά μου
που έχει διαμελισθεί..
Κανείς δεν σε λυτρώνει..
Αυτοκτονούμε μόνοι μας
κάθε μέρα που περνάει..
Είναι λάθος όσοι λένε
τάχα πως είσαι
αναξιοπρεπής σαν
σε λυγάει σαν δύο
γερές βέργες μαζί
ένας θυελλώδης έρωτας.
Αναξιοπρέπεια είναι
η κρυψήνεια,
η δήθεν αδιαφορία.
Δεν υπάρχουν πέπλα
πια, μήτε είναι της
μόδας το βέλο..
Ραγίζω μεγαλώνοντας,
μη έχοντας προικισμένο
χαρακτήρα να αντέχω
σα σίδερο σε
όποια "καιρική συνθήκη".
Ραγίζω μεγαλώνοντας,
όντας ζωντανή κι ευάλωτη,
με το ενδιαφέρον μου να
εκτοξεύει την καρδιά μου
στους Ωκεανούς ενός Έρωτα.
Ραγίζω μεγαλώνοντας,
στο κρίσιμο σκίρτημα
της αναλλοίωτης Ψυχής μου,
δεν είναι μοιραίο,
μήτε τυχαίο όταν η
συνάντηση δύο
Ψυχών είναι,
μάλλον προβλέψιμη.
Απρόβλεπτος είναι
ο σπόρος που έχουμε
εντός μας, που
βλασταίνει ξαφνικά
και θεριεύει ασθμαίνοντας
αναζητώντας την
Ικανότητα της Αγάπης.
Ραγίζω Μεγαλώνοντας
Αναζητώ κι Αναζητούμαι.. {Γιούλη Τσουρεκά 23 Φλεβάρη 2013} 

Δεν υπάρχουν σχόλια: