Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Ταξίδι... {Γιούλη Τσουρεκά}


Ταξίδι... {Γιούλη Τσουρεκά} ~ 7 Φλεβάρη 2014 ~

Πάντα μ΄αρέσει να ταξιδεύω.
Σε μέρη μακρυνά, 
απόκοσμα, ανεξερεύνητα.
Να ψάχνω ψηλαφίζοντας 
την κάθε γωνιά του
άγνωστου του απρόσιτου..
Ταξιδεύω, ταξιδεύω μόνη και 
πάντα φθάνω στο ίδιο Σημείο.
Κοντά σου, κάτω απ΄τον ίδιο
Ουρανό στον ίδιο Ορίζοντα
μα ταυτόχρονα εκατομμύρια
μίλια μακρυά ..
Πως να σ΄αγγίξω αγαπημένε;

Ατέρμονη αγάπη, ατέρμονος έρωτας,
αδιέξοδο ταξίδι,
γυρίζω πάντα με την ίδια
άδεια βαλίτσα..
Άδειες οι αποσκευές της Ψυχής μου..
Λιποταξία του εαυτού μου και
πάλι πίσω στ΄ αμπάρι της
δικής μου θάλασσας με φουρτούνες,
τραμουντάνες, ο μαΐστρος
σπάνια φτάνει στην Πλώρη Μου..

Πόσο θα΄θελα να ταξίδευα δίχως γυρισμό.
Άργησα τόσο πολύ να το αποφασίσω και ...
Δες Αγάπη μου...

Ξημέρωσε ... {Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: