Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Αγάπη χωρίς όρια.. {Γιούλη Τσουρεκά}




Αγάπη χωρίς όρια.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Όταν έρθει κάποια στιγμή στη ζωή σου που νιώθεις ανάγκη για μία μεγάλη αληθινή αγκαλιά, που νιώθεις φόβο, που πνίγεσαι από πανικό, σκέψου αμέσως και χτυπά οποιαδήποτε ώρα μία Πόρτα Ανοιχτή, που γνωρίζεις Καλά πως, Εκεί υπάρχει ένας άνθρωπος που Σε Περιμένει...
Όταν έχουμε αισθήματα, ας μην τα φυλακίζουμε σαν ..κατάδικους στις φυλακές του ..Αλκατράζ...! Όποιος Αληθινά Αγαπάει Μάτια μου, 
Δεν Φοβάται. Η Αληθινή Αγάπη και Βουνά Μετακινεί. Έχει Τόσο Απίστευτη Δύναμη.. Το ξέρεις καλά γι΄αυτό σου λέω απ΄τη καρδιά μου .. Είδες φοβόσουν, τυραννιόσουν άδικα τόσο καιρό;! Γιατί τόσος χαμένος χρόνος μίας Αγάπης; 
Είμαι Εδώ και Περιμένω... δεν γνωρίζω, τι ώρα θα΄ ναι, ποια μέρα θα΄ναι,
ποια χρονιά θα΄ναι, μα εγώ Είμαι Εδώ.
Πολλές φορές νύχτα, βγαίνω στη βεράντα μου και κοιτάζω μία τ΄άστρα του Ουρανού, σαν έχει ξαστεριά και μία κάτω στο Δρόμο μήπως και φανείς.. Έλα...
Ξεπάγιασαν τα χέρια μου, τα πόδια μου, ξεπάγιασε η Ψυχή μου να σε περιμένω.... Μην Αργείς άλλο.... Η Ζωή φεύγει τόσο γρήγορα.. και Θέλω να την... Νικήσουμε Μαζί.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: