Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Μαγιάτικος Έρωτας {Γιούλη Τσουρεκά}


Μαγιάτικος Έρωτας {Γιούλη Τσουρεκά} 

Τον Συνάντησα απρόβλεπτα.
Ήταν σαν μετωπική σύγκρουση 
με διακόσια χιλιόμετρα 
στην Εθνική Οδό.. 
Δεν ξέρω πια ακριβώς..!
Μην με ρωτήσετε!!
*************
Περπατούσε με βήμα γοργό, κυνηγώντας το φως.
Τον κοιτούσα και τον χάζευα,
ξεχάστηκα εντελώς και χάθηκα
να μετρώ την πιλάλα του, ως το σούρουπο.
Ο Έρωτας της Άνοιξης είναι το άτακτο παιδί
που ιδρώνει στα πέταλα των λουλουδιών.
Ο Έρωτας της Άνοιξης είναι ο ρυθμός των λουλουδιών
που χορεύουν σε κάθε φύσημα τ΄Ανέμου.
Ο Έρωτας της Άνοιξης είναι το φεγγάρι του Μάη.
***************
Κάτι παράτολμο κυριαρχεί στις σκέψεις μου.
Θα αλυσοδέσω τον Έρωτα με λέξεις
Και θα σύρω την Αγάπη μου σαν λευκό πανί.
Ξάπλωσα κοντά στη Θάλασσα
κοιτώντας την Ανοιξιάτικη Αστροφεγγιά.
Οι πόθοι και το πάθος μου, πέταξαν
ως τα αραιά σύννεφα, ως τ΄άστρα.
Η νύχτα θαρρείς μ΄έπνιξε, σαν δαγκάνες
μεγάλου καβουριού τυλίχθηκε
γύρω απ΄το λαιμό μου.
Μεμιάς μου κόπηκε η ανάσα απ΄τον Έρωτα.
Οι στίχοι που γράφτηκαν στον
Ουρανό Σου, ήταν άκρως Ερωτικοί.
*****************
Φεγγάρι του Μάη, μοιάζεις με θάλασσα
μελαχρινή σαν εμένα, απέραντη, τρικυμισμένη,
παρορμητική, αυθόρμητη, χείμαρρος.
Φεγγάρι του Μάη μπαίνεις τα μεγάλα,
ατέλειωτα βράδια στα Όνειρά μου.
Απρόσκλητο, Απρόβλεπτο, Σιωπηρό,
Πεινασμένο, Λυσσαλέα Ερωτικό,
Φλόγα Καυτή ανάμεσα σε κάθε κύτταρο
του κορμιού μου που σ΄αποζητάει.
Φεγγάρι του Μάη τορπιλίζεις το κορμί μου
πόσες πολλές Άνοιξες τώρα.. Για Μέτρα.
******************
Όλη τη νύχτα στην αγκαλιά του Μαγιάτικου Φεγγαριού,
μετρούσα τ’ άστρα μέχρι να τα
συγκεντρώσω όλα μαζί σε μία
τεράστια Αχτίδα Φωτός που θα σε Λούζει.
Όλη τη νύχτα με τ΄ακροδάχτυλα μου
σε χάϊδευα πόντο με πόντο Παντού.
Με την Αφή Μου, με την Αφή Σου,
μέσα σου να΄βρω το φεγγάρι, Φεγγάρι Μου.
Όλη τη νύχτα το κορμί μου καίγονταν
εφαπτόμενο με το δικό σου πόντο στον πόντο.
******************
Δείχνοντας με φωτεινή δάδα
τη Ρώτα της Ευτυχίας για Να΄ρθει
να μας βρει αγκαλιασμένους στο απόλυτο Ένα.
Απόμεινα να σε κοιτάζω παραζαλισμένη
από Έρωτα σαν να΄μουν στην
Αγκαλιά του Οργασμού της
Μαγιάτικης Άνοιξης.
Συντροφιά με τον παράφορο Έρωτά μου
και τα λευκά πανιά να με κοιτάζουν
σαν τεράστια κατάρτια πλοίων,
στην Απέραντη Θάλασσα του Έρωτά Μας. {Γιούλη Τσουρεκά} 4 Μάη 2014.~

Δεν υπάρχουν σχόλια: