Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Μαζί σου, χωρίς ..μανταλάκια.. {Γιούλη Τσουρεκά}



Μαζί σου, χωρίς ..μανταλάκια.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Τα χέρια μου άπλωσα στον
Ουρανό για να σε φτάσω.
Ένα βήμα δίπλα σου εγώ,
κι όλος ο Κόσμος Δικός Σου.
**************
Κάθε λεπτό, κάθε στιγμή,
κάθε ώρα, Ολόκληρη Ζωή,
Εσύ η Μέρα μου, η Νύχτα μου.
Ένα βήμα δίπλα σου..
μήτε βήμα πίσω σου,
μήτε μισό βήμα Μπρος Σου..
*****************
Δίπλα σου πάντα Ζωή Μου,
Γλυκιά, Αγαπημένη.
Εγώ Αρωγός Σου κι Εσύ
Το Σύμπαν μου Ολόκληρο.
Με ένα χαμόγελό σου
η Υφήλιος για μένα γίνεται Όμορφη.
******************
Ανάποδα ή Ίσια;!
Σωστά ή όλα λάθος;!
Αλήθεια ή ψέμα;!
Όλα τόσο απρόσμενα,
με υψηλή ταχύτητα πάθους.
Χρόνος λίγος, μα Ουσιαστικός.
*******************
Σ΄αγαπώ, δεν ζητώ, σε αναζητώ,
περιμένω το δικό σου ρυθμό.
Μπαίνω, γιατί το Θέλω,
στη δική σου Τροχιά,
στη ταχύτητά σου την απροσπέλαστη.
*******************
Με λατρεία σε ντύνω
με το ξεθωριασμένο σου Τζιν
που απλώνω Ίσια στον Ήλιο
να στεγνώσει μαζί με τις Στιγμές
μας, που όμορφα μένουν μέσ΄
στη Καρδιά μου, κάτω από
την άσπρη μου μπλούζα,
που τόσο σ΄ αρέσει.
********************
Τη μπλούζα που μου βγάζεις
βιαστικά, για να γίνουν Όλα
τ΄Ανείπωτα, Ειπωμένα,
με Έρωτα, Πάθος,
Κραυγές Ηδονής και
Πόνου αποχωρισμού,
σε τεντωμένο σχοινί
η Ζωή Μας Μαζί,
άπιαστοι κι οι Δύο,
χωρίς ..Μανταλάκια..! {Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: