Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Μεθυσμένα Σταφύλια {Γιούλη Τσουρεκά}



Μεθυσμένα Σταφύλια {Γιούλη Τσουρεκά}
Ο Έρωτάς μου ξεχειλίζει
ζουμερό φρέσκο χυμό
των Σταφυλιών 
του Τρυγητή Σεπτέμβρη.
**************************
Αγάπη έχει η φουσκωμένη
ρόγα του και περιμένει
αδηφάγα να ρουφηχτεί,
με γεύση γλυκόστυφη,
λάγνα κι ερωτική,
ώσπου οι χυμοί να
ορμήσουν, να πλημμυρίσουν
όλο το Κορμί.
***************************
Από μέσα μας με
απόλαυση της γεύσης
στους ουρανίσκους μας
ως ολόκληρη την
Αγάπη που μας εμπεριέχει
και έτσι χύνεται μάτια μου,
από νου, ψυχή, καρδιά,
κι απόκρυφα σημεία
ηδονής και εξάπτεται
και εξαγνίζεται
ο Ερωτευμένος Άνθρωπος,
ο Μοναδικός κι Αγαπημένος.
************************
Υπάρχεις σα τις ρώγες σου,
αυτές των σταφυλιών,
ακόρεστη η Δίψα μου να
"Μας Γευτώ" κι
ας είναι μικρό το
Χέρι μου και δεν σε Φτάνω.
**************************
Τείνω ψηλά την παλάμη μου,
κόβοντας ένα τσαμπί σταφύλι,
στο φέρνω στα Όνειρά Σου,
Θεέ του Έρωτά Μου Εσύ,
Διόνυσε που σαν σμίγουμε,
είναι γλυκιά η Μέθη Σου
αυτή που με Κερνάς,
έτσι είμαι μονίμως μεθυσμένη,
Διόνυσε Θεέ των Σταφυλιών
του Έρωτα, της Αγάπης που Λυτρώνει.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: