Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Άγρυπνη Νύχτα {Γιούλη Τσουρεκά}



Άγρυπνη Νύχτα {Γιούλη Τσουρεκά}

Γλυκό βάσανο..
Ερωτική απληστία..
Ερωτική Συμφωνία..
Μυρίων Μουσικών
Οργάνων, Άριες,
Όπερα Έρωτα,
Μελωδία Ερωτική..


Η όμορφη μανία
του έρωτά μας,
δεν κρατάει
το κορμί με τίποτε.
Στο κόκκινο όλες οι αισθήσεις.

Ρίγη λαμπαδιάζουν
τα σώματά μας.
Καιγόμαστε στην
Άβυσσο του Πάθους,
ενός μεγάλου πηγαίου έρωτα.

Μίας Αγάπης, που Αγάπη
δεν τη λες, μα αχόρταγη
τρέλα έρωτα θαρρείς..
Ακούραστα κορμιά
παλεύουν ως
την τελείωσή τους.
Ιεροτελεστία καμία.
Όλες οι αισθήσεις μας,
οι παραισθήσεις μας,
στα άκρα τα υπεράνθρωπα.

Έχει αυτό το πάλεμα
κορμιών, ψυχών, σκέψεων,
μία γλύκα τόσο
αμιγώς απερίγραπτη..
Δεν κοιμήθηκα.
Μήτε Απόκαμα..

Μα ακόμα Διψούσα
για την Αγκαλιά σου.
Έμεινα Διψασμένη,
ξαπλωμένη σαν Ιέρεια
στο ανάκλιντρο μου,
να σε προσμένω
ώσπου ποτέ
να μην Ξεδιψάσει
Αυτός ο Θεός Έρωτας,
γιατί, Θεός Μου
Έρωτας Μοναδικός Μου,
Ανεπανάληπτος,
Λατρεμένος,
Λυσσαλέος Είσαι Εσύ
ο Πάνθηρας μου και,
είμαι η Τίγρης σου.

Δεν κλείνουν
τα βλέφαρά μου,
μένω ακίνητη,
μοσχοβολιά,
με άνθη λεβάντας
και λεμονιάς,
ασπροντυμένη,
στην αιώνια
ένωση του Έρωτά Σου. {Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: