Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Ύπαρξή Μου {Γιούλη Τσουρεκά}



Ύπαρξή Μου {Γιούλη Τσουρεκά}

Στην υποψία του φεγγαρόφωτου,
σαν γέρνει η μέρα,
οι σκέψεις οργιάζουν, χορεύουν
σε ξέφρενο ρυθμό 
μίας μουσικής ξωτικής, αλλιώτικης,
προέρχεται από μία άκρη Ουρανού,
Θάλασσας, Γης Ανύπαρκτης,
άπατης χώρας, ειμαρμένης.
-------------------------------------------
Φαντασιώνεται το Φεγγάρι,
μετουσιώνεται η Μορφή Σου,
μονάχη δένω σκοινιά στα σύννεφα,
τα σιγανομαζεύω, κάθισμα φτιάχνω
για να κατέβω να σε προϋπαντήσω
σε άγνωστη θάλασσα του έκτου
ωκεανού σου, Εκεί όπου ακατοίκητοι
μένουν θεοί, δίχως ανθρώπους.
-----------------------------------------
Θεϊκή η Ύπαρξη Σου, κι
εγώ, εξαγνισμένη πια,
άλλη μορφή παίρνω κι
ολοένα κατεβαίνω,
σε γεύομαι γουλιά - γουλιά,
λαίμαργα κι αδηφάγα στο
αλμυρό σκληρό κορμί σου,
να΄μαι, φτάνω Ύπαρξή μου.
----------------------------------------
Οσονούπω σε συναντώ,
καταρρέοντας απ΄την ονειρική
κούνια των μυριάδων έτη φωτός
μεταξύ Ουρανού και Θάλασσας,
για να βυθιστώ στο Είναι της Ύπαρξής Σου..
Βυθέ Μου Εσύ Παντοτινέ Μου. {Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: