Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Η Γέννηση της Αφροδίτης {Γιούλη Τσουρεκά}



Η Γέννηση της Αφροδίτης {Γιούλη Τσουρεκά}

Ξαναγεννήθηκα ως μία άλλη
Θεά Αφροδίτη.
Ένοιωσα τη Φύση μου
την πρώτη κιόλας 
στιγμή της ύπαρξής μου.
-------------------------------------
Σ΄Αγάπησα πριν γεννηθώ.
Ξαναγεννήθηκα ελπίζοντας
να σε συναντήσω
στον Όλυμπο σαν
τον Θεό Απόλλωνα.
---------------------------------
Ονειρεύτηκα πως,
με ξεδίψαγες με
τα παθιασμένα φιλιά σου.
----------------------------------
Ξαφνικά έφυγες μακρυά.
Η μουσική διαδίδεται.
Αδύνατον να δοθεί
ολοκληρωτικά ακόμη
στην πιο πιστή Αγαπημένη,
στην άρρηκτα δεμένη
νου, ψυχή, σώμα,
με Έναν Απόλλωνα.
---------------------------------
Ξαναγεννήθηκα για
να σε αγαπάω αιώνια.
Δίχως να ακούσω
πια τη μελωδία
απ΄τη γλυκιά σου Λύρα.
-----------------------------------
Απόκαμα, αποκοιμήθηκα,
ονειρεύτηκα πολλούς Έρωτες,
μα κανένας δεν κατάφερε
να μου τρυπήσει
τα ενδότερα της απολυτότητας μου.
--------------------------------------
Έτσι επέλεξα έναν ιδεατό
Φτερωτό Έρωτα,
να μου κρατάει την ανάσα
σαν αυτή αυξάνεται,
σαν πάλλεται από
τον Ονειρικό Έρωτά Σου. {Γιούλη Τσουρεκά}

~ Μία Όμορφη Μέρα Καλημέρα ~

Δεν υπάρχουν σχόλια: