Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Φως Μου {Γιούλη Τσουρεκά}



Φως Μου {Γιούλη Τσουρεκά}

Στο παλιό σπίτι μου,
ζουν ακόμη οι αναμνήσεις 
των παιδικών μου χρόνων.
------------------------------------
Πίσω απ΄το ξεφτισμένο
απ΄τα χρόνια παράθυρο,
μία μισάνοιχτη κουρτίνα
για να δέχεται το Φως.
----------------------------------
Φως κάθε στιγμή.
Το πρωί, σαν η μέρα Χαράζει.
Το μεσημέρι σαν η αντηλιά,
εισχωρεί και διαχέει το Φως
με τις αχτίνες του,
το παιδικό μου δωμάτιο.
-------------------------------
Κόκκινο Φως σαν γέρνει
ο ήλιος τ΄απόβραδο.
Δεν ανάβω ηλεκτρικό.
Περιμένω να θαυμάσω
το Κόκκινο Φως
τ΄Απόβραδου σαν
ψάχνω στα ράφια
τις αναμνήσεις μου.
---------------------------
Μία παλιά πήλινη γλάστρα,
στολίζει το περβάζι μου.
Οι μοβ μιμόζες επιμένουν
ν΄ανθίζουν μακράν..
Ως το καταχείμωνο
που την ψυχή μου
ζεσταίνεις με το
χαμόγελό σου,
με το χάδι σου,
έστω και νοερά,
Λατρεμένε μου.
-------------------------
Σε περιμένω για
να κλείσω το παράθυρο
να μας πάρει η νύχτα,
ώσπου να μας βρουν
οι Κόκκινες Αχτίδες
στο Χάραμα,
Αγκαλιασμένους,
στο Ίδιο Μαξιλάρι,
Λουσμένους απ΄τον Έρωτα,
στο Φως Σου. {Γιούλη Τσουρεκά} 

Δεν υπάρχουν σχόλια: