Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Έρωτας {Γιούλη Τσουρεκά}



Έρωτας {Γιούλη Τσουρεκά}

Έρωτας είσαι ακατάλυτος 
όμορφος, πηγαίος, 
ατίθασος, πεισματάρης, 
βίαιος όσο πρέπει 
για να με φτάνεις στα Ουράνια.

Έρωτας είσαι κουρασμένος,
πονεμένος, ταλαιπωρημένος,
εκνευρισμένος, ως λεπτή κλωστή
το νευρικό το σύστημά σου.
Ξεσπάς, φωνάζεις, αντιδράς,
ως άλλος Τάταρος, Αττίλας, Ταμερλάνος.

Έρωτας είσαι δίχως εμπάθεια,
μισαλλοδοξία, μικροψυχία, λιγοψυχιά.
Έρωτας μ΄αναζητάς, σ΄αναζητώ,
όπου βρεθείς, όπου βρεθώ.

Έρωτας είσαι που Έρχεσαι και Φεύγεις.
Σε Περιμένω, σε καρτερώ κάθε δευτερόλεπτο,
κάθε λεπτό, κάθε ώρα, δίχως κάματο, μα
ναι, με ένα παράπονο γιατί είσαι σπάνιο
έδεσμα, δεν σε χορταίνω, το πιο όμορφο
πιοτό, που όσο κι αν πιω, μεθώ μα
θέλω κι άλλο, ώσπου στον Κόσμο Σου,
στο Είναι Σου Μέσα Να Χαθώ και Να
Χαθείς Αντάμα Μου, με χάδι και με πόνο.

Χάδι έρωτα τρυφερό, που βίαιο ξεσπάει
λυσσαλέο απ΄το φλογερό το πάθος, μα,
είναι γλυκός ο πόνος, είναι απόλαυση.

Έρωτας Είσαι.. Ταξιδευτής.
Ταξιδεύεις συχνά σε μέρη όμορφα
θαλασσινά, αλλά και Παραμυθένια,
όπως στις Πόλεις με τους Παλιούς Πύργους
και τα ατέλειωτα Πλακόστρωτα.

Έρωτας Είσαι και Νοερά σου
κρατάω σφιχτά το Χέρι.
Ναι, ομολογία εκ βαθέων,
εξομολόγηση ψυχής,
Ναι, φοβάμαι, όμως μου εμφύσησες
Εσύ Έρωτά Μου Όλες τις Οργανικές
Ουσίες Σου, Τις Απολαυστικές έτσι
απόλυτα και μόνο αισθάνομαι
Δυνατή, Ακμαία, ακόμη και Όμορφη.

Έρωτας Είσαι, σε Περιμένω πάλι
μέσα στην παράδοξη ικμάδα όλων
των λέξεων της παράφορης
ερωτικής μας πλεύσης,
με συντροφιά τις σημειώσεις
του ημερολογίου που Θέλω
ως Παρακαταθήκη Αιώνια
να αφήσω για να γιορτάζουν
τα πουλιά, να κελαηδούν
ελεύθερα σε μία πλινθόκτιστη
Ερωτική Φωλιά.

Έρωτας Είσαι Μοναδικός Μου,
κι ώσπου ν΄ ανταμωθούμε πάλι,
να εδώ έχω αφήσει το τασάκι
με το σβησμένο τσιγάρο σου,
να με συντροφεύει ως τον Ερχομό Σου.

Αγάπη Είσαι Έρωτά Μου..
Αγάπη, η Δική Μας Η Αγάπη
αυτή η ιδιότυπη, η ξεχωριστή, όμως
αυτή μας Εξιτάρει..
Αγάπη Είσαι Παντοτινέ Μου Έρωτα Εσύ.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: