Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Εμμανουέλα {Γιούλη Τσουρεκά}



Εμμανουέλα {Γιούλη Τσουρεκά}

Πως να νοσταλγήσω 
τις παλιές εποχές
σα δεν τις έχω ζήσει.
Ακούσματα παλιά,
της γιαγιάς
οι ατέλειωτες
οι διηγήσεις.

Αγαπάω τα υφάσματα
γιατί καλύπτουν
ό,τι ένας αληθινός
ερωτικός άντρας ορέγεται.

Σύντομα σ΄Ονειρεύεται
να του παραδίνεσαι,
Νου, Ψυχή, Σώμα,
Σάρκα Ηδονική
στα δυνατά του χέρια.

Να αδράξεις μαζί του
την κάθε σταγόνα χυμού
έρωτα, σταγόνες ηδονής,
χρώματα κι αρώματα
έρωτα, λατρείας μοναδικής.

Φαντασία το Άπαν
του Έρωτά Μας,
κάθομαι ντυμένη
στην Εμμανουέλα,
περιμένω να με
ξεγυμνώσεις με τα Μάτια Σου,
να με Εξυψώσεις στους
Επτά Ουρανούς Σου,
παραδομένη στα Φιλιά Σου,
ολόγυμνη χωρίς αιδώ
μπροστά σου.

Κρυφό σημείο δεν είναι
η σάρκα, δεν είναι ο νους,
η ψυχή μου είναι που
σε λαχταράει και σε
περιμένει όρθια πια,
γυμνή, πίσω
απ΄τη κλειστή μου
πόρτα, που μόνο
Εσύ Ξέρεις ν΄ανοίγεις,
όπως καλά γνωρίζεις
τ΄απόκρυφα υγρά πάντα,
μόνο για Σένα Σημεία Μου.

Περιμένοντας Σε,
η Εμμανουέλα Μου
γεμίζει πλουμιστά υφάσματα
μπροκάρ, μεταξωτά,
αρώματα μεθυστικά,
χρώματα προσμονής,
ηδονής μοναδικής
ολόγυμνου Έρωτα,
καυτού Πάθους. {Γιούλη Τσουρεκά}

Φωτογραφία της : Norma Talmadge (1894-1957) ~ Αμερικανίδα Ηθοποιός.~

Δεν υπάρχουν σχόλια: