Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Παζλ Του Έρωτα {Γιούλη Τσουρεκά}



Παζλ Του Έρωτα {Γιούλη Τσουρεκά}

Σ΄αγαπάω στο χιονιά φορώντας τα κόκκινα γάντια μου, σου δείχνω το σημείο της καρδιάς μου....Σε προσμένω την Αυγή στην παραλία, να΄ρθεις να με ζεστάνεις.....Παίζει ο ήλιος κρυφτό με τα μεγάλα γκρι σύννεφα σαν ξημερώνει κι αγναντεύω στην ακροθαλασσιά μέχρι να Δω τα Μάτια Σου στον Ορίζοντα.....Είναι απίστευτο, συνάμα απροσδόκητο και μαγικό που τα Γαλαζοπράσινα Μάτια Σου Αντανακλούν Στο Ηλιοβασίλεμα...Μαγεύεται ο Ήλιος και αρνείται να δύσει.....Χτίζω στην καρδιά μου γεφύρια για να σ΄ανταμώσω πιο γοργά, έφυγα απ΄τη θάλασσα, έφτασα ως το Ποτάμι, θα περάσω το γεφύρι κι έρχομαι............Έγινα πεταλούδα κι ήρθα ως την ακροθαλασσιά το λιόγερμα, μα ταξίδευες στο πέλαγος, Μα, να΄σαι, σε βλέπω, είσαι στην τελευταία βάρκα που διακρίνω, ρίχνεις παραγάδι......Μονότοξα Γιοφύρια στα ορμητικά ποτάμια, στα κρύα νερά, περιμένοντας στο δάσος, έπεσε η νύχτα και περπάτησα ως την άκρη του ποταμού.... όχι, δεν θέλω ρεαλισμό, θέλω.. Μαγεία Αγάπη μου...........
Χωριό του Τόπου μας κάπου μακριά, είναι Μαγεία κι Ερημιά, Ηρεμία και Γαλήνη που συναρπάζει, το Τοπίο Αγκαλιάζει τον Έρωτα........Πλατάνια... φύλλα πορτοκαλί πλέουν αμέριμνα στα νερά της βροχής.. Έρχομαι............Έριξες παραγάδι, ξημερώνει... σε περιμένω στην ακτή να δω τη μορφή σου..... για τα ψάρια, δε νοιάζομαι... Για τον Έρωτά Σου Πεινώ, ..Διψώ.........Είσαι ο Ήλιος Μου και Το Φεγγάρι μου... Δεν έχω Επιλογή... Μέρα ή Νύχτα, με Συναρπάζεις, με Συνεπαίρνεις... με Αφοπλίζεις με το Χρώμα της Αγάπης.... που δεν έχει χρώμα, έχει Ουράνιο Τόξο.... είναι τόσο Όμορφα Μαζί..!!
Έπλεξα στεφάνι από κόκκινα κούμαρα του Δάσους.. Τα κρέμασα στο Φάρο που φωτίζει τις Νύχτες Τα Όνειρά Μου και λαμπυρίζουν το Κόκκινο της Φωτιάς, το Άλικο Κόκκινο του Έρωτα, της Πέτρας του Αιματίτη.........Πάγωσε η Θάλασσα, έγινε χιόνι..... Το χιόνι έγινε πάγος.. Η βάρκα είναι σα γλυκό σκαφάκι με άχνη ζάχαρη... Το Καλοκαίρι θα ψαρέψουμε Μαζί..........Είμαι τα Πεσμένα Φύλλα στη Λίμνη... Είσαι τα Πλατάνια που θα πρασινίσουν την επόμενη Άνοιξη... Ζωντάνεψε Με, μη με ξεχνάς, μη με αφήνεις στην κρύα λίμνη μόνη. Ζω δίχως Εσένα;!..............{Γιούλη Τσουρεκά} στις 22 Δεκέμβρη 2014 ~ Με Αγάπη     <3








Δεν υπάρχουν σχόλια: