Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Η Ανατολή της Δύσης μου.. {Γιούλη Τσουρεκά}




Η Ανατολή της Δύσης μου.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Από μικρή μού είπαν για την Ομορφιά, την Ζεστασιά
που μας Δίνει ο Ήλιος..
Μου μιλούσαν πάντα για την Ανατολή
μίας νέας μέρας..
Σαν μεγάλωσα, πάντα με μάγευε η Δύση
του Ήλιου. Το Ηλιοβασίλεμα..
Έχει κάτι από τις φλόγες της φωτιάς,
από τα χρώματα του Ρόδου,
από τις ανταύγειες της μενεξεδιάς ορτανσίας.
Σαν έδυε ο Ήλιος, τα Καλοκαίρια,
στο Νησί, σαν καθόμουν στην άκρη της θάλασσας,
τότε έβλεπα τα όμορφα, πολύπλοκα, μαγεμένα
χρώματα, ανάμεσα στον Ουρανό και στη Θάλασσα.
Σα μία Πολύχρωμη Γραμμή στο βάθος του Ορίζοντα,
κι όμως, ένιωθα πως σαν άπλωνα το χέρι μου,
θα μπορούσα να τα αγγίξω, να πλέξω μέσα
στα δάχτυλά μου όλα όσα δεν θα μπορούσε
να ζωγραφίσει με την φαντασία του
ένας ζωγράφος από μία μεγάλη χρωματική
γκάμα από την πλούσια παλέτα του.
Χρώματα και πάλι χρώματα έβλεπα
που με ταξίδευαν σε μέρη που δεν
γνώρισα ως τώρα, όμως σήμερα,
είδα στο όνειρό μου την
Ανατολή στα Μάτια Σου.
Στο Ηλιοβασίλεμα του Ονείρου μου,
με πήγες Εκεί που πάντα ονειρευόμουν
κι ήθελα πάντα να ταξιδέψω κι
ας μην ήσουν συνεπιβάτης στο όνειρό μου.
Σε αυτό το όνειρο ήσουν ό,τι θα είσαι
για μένα πάντα στη ζωή μου,
η Ανατολή της Δύσης στην Ψυχή μου. {Γιούλη Τσουρεκά}
** Καλή Ανατολή για Όλους Μας**

Δεν υπάρχουν σχόλια: